Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@16:48:18 GMT

هنگام شنا در دریا ایمنی را رعایت کنید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۱۹۹۱۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی امیر نژاد افزود: حتی افرادی که با فنون شنا آشنا هستند، بهتر است از بازوبند یا جلیقه نجات استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، بیان کرد: علاوه بر این، لازم است برنامه‌ای تدوین شود تا نیروهای امدادی در سواحل حضور داشته باشند و در صورت وقوع حادثه بتوانند به موقع امدادرسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان با اشاره به یک مورد غرق شدگی در روزهای اخیر در این شهرستان، ادامه داد: ساعت 22 جمعه5 مرداد، به ما خبر دادند که نوجوانی 13 ساله در آب‌های روستای گاهی غرق شده که بلافاصله گروه جستجو و نجات دریایی، به منطقه اعزام شدند اما تلاش آنها در شب نتیجه نداد.

امیرنژاد بیان کرد: شنبه پس از جستجوی غواصان، مشارکت نیروهای محلی و کمک گرفتن از بالگرد، سرانجام ساعت 19 و 30 دقیقه جسد این نوجوان پیدا شد.

آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور نشان می‌دهد استان‌های بوشهر و تهران با ۱۷ فوتی به طور مشترک رتبه سوم تلفات ناشی از غرق شدگی را در سه ماه نخست امسال به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شنا دریا ایمنی غرق شدن ساحل تنگستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۱۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی عصر سه شنبه شب در نشست با فرمانده و معاونان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر فعالیت در این مجموعه را یک کار خدایی دانست و اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های مرزبانی در راستای مدیریت دریایی کارآمد در جغرافیای زیستی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره اهمیت مدیریت دریایی، گفت: به سبب شرایط اقتصادی، مدیریت دریا محور در دستور همه کشورها قرار گرفته و اکنون کشورهای پیشرفته به سمت مدیریت دریا پیش می‌روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر دریا را یک فرصت مهم و فوق‌العاده برای پیشرفت و توسعه نام برد و خاطرنشان کرد: مرزبانی دریایی نقش مهمی در مدیریت کلان دریا دارد و ارزش فعالیت این مجموعه بسیار بالا است.

امام جمعه بوشهر نقش مرزبانی در پیشرفت و توسعه جامعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: تقویت مرزبانی بر توسعه و پیشرفت دیگر امور جامعه جامعه نقش مهمی دارد و این مهم رسالت همگانی است.

صفایی بوشهری تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجهز شدن مرزبانی به سیستم‌های رصد، پایش و کنترل الکترونیکی امری مهم و ضروری است.

وی بر توجه به آموزش مرزبانان در بخش‌های مختلف تاکید کرد. فرمانده مرزبانی استان بوشهر هم با تاکید بر توجه به استیفای حقوق دولت و مرزنشینان اضافه کرد: مرزبانی در این عرصه توجه ویژه‌ای دارد و همکاری و تعامل مرزنشینان استان بوشهر با مأموریت‌های مرزبانی ستودنی است.

سرهنگ خسروی از مجهز شدن این مجموعه به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

وی افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

کد خبر 6093608

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود