Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@23:59:25 GMT

خودکشی با برارینگ در خوش آب و هواترین نقطه تهران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۳۰۹۴

مرگ مشکوک پیرمرد تهرانی کارآگاهان جنایی آگاهی تهران بزرگ را به محل کشف جسد فاسدشده پیرمرد کشاند.

به گزارش فارس، ظهر امروز بود که ماموران انتظامی در محدوده مینی سیتی تهران از مرگ مشکوک پیرمردی که با اسلحه کمری برارینگ کشته شده بود مطلع شدند.

سریعا پس از اعلام این خبر دستورات لازم در زمینه تحقیقات اولیه برای مشخص شدن اصل موضوع صادر و تیمی از کارآگاهان جنایی پایتخت به همراه تیم تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شنیده ها از همسایه ها مشخص شد این پیرمرد حدودا 75 ساله از مدت ها پیش به صورت مجردی در این خانه زندگی می کرده و امروز صبح به دلیل اینکه بوی تعفن تمامی ساختمان را برداشته بود همسایه ها با پلیس تماس گرفتند تا منشا این بو که از جسد فاسد شده پیرمرد متصاعد شده بود کشف شود.

مأموران پلیس بعد از حضور در صحنه متوجه ماجرا شده و با هماهنگی های صورت گرفته سریعا وارد منزل شده و با جسد بی جان پیرمرد 75 ساله روبرو شدند.

بررسی جسد پیرمرد حکایت از آن داشت که این فرد با شلیک اسلحه به سرش کشته شده و اسلحه نیز که از نوع کمری برارینگ بود در صحنه کشف شد و بلافاصله موضوع به بازپرس و اداره آگاهی اعلام شد.

کارآگاهان جنایی پایتخت با بررسی صحنه کشف جسد متوجه شدند که پیرمرد به احتمال زیاد خودکشی کرده است، با این حال با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی ارسال شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودکشی تهران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کودکان کار در پایتخت

امانی گفت: حضور کودکان کار در سطح شهر کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، ناصر امانی در رابطه با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت طی مدت اخیر، اظهار کرد: بنده بر اساس آنچه در دو محله‌گردی اخیر مشاهده کردم، شهرداری در این زمینه خوب عمل کرده بود و مردم اذعان داشتند که جمع‌آوری معتادان متجاهر در محلات به خوبی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در بازدیدی که از محلات در اسفندماه سال قبل و فروردین ماه امسال داشتم، مردم از جمع‌آوری و ساماندهی معتادان رضایت داشتند اما همچنان این نگرانی برای بازگشت آنها وجود دارد و امیدواریم این بار به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده باشد که جمع‌آوری نهایی را شاهد باشیم و معتادان پس از مدتی به سطح محلات بازنگردند.

امانی با اشاره به فعالیت کودکان کار در سطح شهر نیز گفت: حضور کودکان در سطح شهر کاهش یافته است؛ در گذشته در چهارراه‌ها بیش از این با کودکان روبه‌رو بودیم اما اکنون تعداد آنها بسیار کمتر شده است. امیدواریم ساماندهی کودکان کار نیز به نتیجه برسد و شاهد فعالیت هیچ کودکی در سطح شهر تهران نباشیم.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهردار تهران حکم نمایندگی ویژه رئیس‌جمهور را در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی دارد، یادآور شد: شهردار تهران در همین راستا یک مرکز رصد راه‌اندازی کرده و قرار بر این بوده که ظرفیت تمام نهادهای متولی این موضوع در شهر به کار گرفته شود که نمی‌دانیم تمام این نهادها پای کار آمده‌اند یا خیر؟

وی با اعلام اینکه فعلاً آثار ابتدایی اقدامات در راستای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که عمدتاً توسط شهرداری تهران انجام شده، قابل مشاهده است، اظهار کرد: در مدت اخیر کلونی‌های بزرگ معتادان را که مدتها قبل بازدید کرده بودم، رصد نکردم، ضمن اینکه گزارشی مبنی بر بازگشت معتادان به این کلونی‌ها نیز دریافت نکردم.

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • هوای تهران پاک شد  
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • هوای تهران پاک است