Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر اول کنکور ریاضی گفت: انتظار اینکه رتبه برتر کنکور ریاضی را به دست بیاورم نداشتم.

علیرضا شاطری، نفر اول برتر کنکور ریاضی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: انتظار اینکه رتبه تک رقمی بیاورم نداشتم؛ اما از سال سوم دبیرستان موضوع جدی تر شد و تصمیم گرفتم خود را برای رتبه تک رقمی آماده کنم.

 

وی افزود: من در ایام تحصیلی از هیچ کلاس تقویتی به جز اینکه در مدرسه یک کلاس کنکور برگزار می شد، شرکت نکردم؛ اما در ایام تابستان نزدیک به 10 ساعت مطالعه داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن قدردانی از حمایت پدر و مادرش گفت: در این موفقیت پدر و مادر خود را شریک می دانم و به خاطر انگیزه علمی و حمایت آنان قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه برتر کلاس تقویتی کنکور ریاضی کنکور97 نفرات برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری با صدور پیامی درگذشت غمبار و تأسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

در این پیام آمده است: درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تأثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده‌اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

کد خبر 6096770

دیگر خبرها

  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضی‌دانان
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید