Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی در جلسه شورای معاونین سازمان که روز یکشنبه 7 مرداد سال جاری برگزار شد ، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم به حقوق شهروندی و قوانین مدنی، به ویژه قوانین شهرسازی را امری مهم و ضروری دانست و بیان داشت: یکی از بخش های مهم شهرداری که مردم به طور مستقیم با آن سر و کار دارند دفاتر خدمات الکترونیک شهر و ادارات شهرسازی مناطق است که بازرسین باید با دقت و جدّیت بر فرایندها و فعالیت های این بخش ها نظارت و بازرسی داشته باشند؛ زیرا عده ای سودجو با دور زدن قانون و فریب مردم در مسیر راه شهروندان نشسته اند تا به اهداف خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین صیانت از حقوق مردم و شهرداری و آگاهی سازی اذهان عمومی در این مقوله پر اهمیت و حیاتی خواهد بود.

امینی تاکید کرد: بزرگ ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان و مجموعه است و حفظ و ارتقاء جایگاه پرسنل وظیفه همه می باشد، زیرا سازمانی پویا و سیال خواهد بود که مدیران آن از طریق جانشین پروری و بستر سازی در جهت ارتقاء شغلی و ایجاد انگیزه در بین کارکنان عمل کنند.

وی با اشاره به فعالیت های تخریب گرانه برخی در فضاهای مجازی اظهار داشت: نباید به سادگی با آبروی افراد بازی کرد و با بی اخلاقی به تخریب افراد پرداخت ، چرا این رفتارها برای اشخاص مورد هدف، هزینه های گزاف اجتماعی، مدنی، مادی و معنوی دارد و گاهاً کیان خانواده را نشانه می گیرد. البته باید از فرصت ها و محاسن فضای مجازی به نحو شایسته بهره برداری کرد.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: بازرسی باید صفر تا صد بوده و پیوسته با نگاه پیشگیری و صیانت باشد. بازرسی مچ گیرانه هدف ما نیست، اما از سوی دیگر اجازه نخواهیم داد تا عده قلیلی با فساد و تخلف زحمات مجموعه شهرداری را زیر سوال ببرند.

امینی با تاکید مجدد بر آموزش مردم و کارکنان ابراز داشت: عامل پیشرفت جوامع بر پایه تولید و انتقال علم و تجربه است و شهرداری تهران به عنوان نهادی مردمی نیازمند تعامل و مشارکت دو سویه با شهروندان است و اگر فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی از یک سو و آموزش های مهارتی و علمی برای کارکنان از سوی دیگر در مسیر درست و عملیاتی قرار گیرد، بسیاری از مشکلات و معضلات به صورت خودکار حل خواهد شد و روزنه ای برای تخلف و فساد باقی نخواهد ماند.

بر پایه این گزارش، طبق دستور رئیس سازمان بازرسی مصوبات جلسه گذشته بررسی و معاونان ضمن ارائه گزارش به صورت پرسش و پاسخ و هم اندیشی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند و راهنمایی های لازم را در جهت تحقق مصوبات پیشین و جدید از رئیس سازمان بازرسی دریافت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق خانواده شهرداری شهرداری تهران مادی و معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است