Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روند ساخت آکادمی بین المللی کشتی ایران، بعنوان مجهزترین مرکز کشتی در قاره آسیا، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، آکادمی بین المللی کشتی ایران با حمایت‌های مجید قاسمی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک پاسارگاد در زمینی به مساحت ١٣٠٠مترمربع و به زیربنای ٧٠٠٠ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران جهت تیم‌های ملی کشتی در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پروژه در شش طبقه با کاربری‌های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی است که دو طبقه زیرین مربوط به فضا‌های ورزشی می‌باشد که در آن سالن کشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است. یک طبقه اداری و دو طبقه بعد اقامتی است که شامل ٣٤ اتاق برای ورزشکاران، مربیان و مهمانان می‌باشد.

با توجه به مجاورت این آکادمی بین المللی با دریاچه مجموعه آزادی، در طبقه ششم یک رستوران با فضای باز در نظر گرفته شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی بانک پاسارگاد مرکز کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود