Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:22:33 GMT

نگاهی به رویداد‌های ورزشی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۰۹۴۲

نگاهی به رویداد‌های ورزشی استان قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛درخشش دختران دونده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، اغاز رقابت‌های شطرنج جام شهید رجایی در قزوین و بازسازی خانه کشتی قزوین از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

درخشش دختران دونده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات دوومیدانی نونهالان و نوجوانان منطقه دو کشور در بخش دختران، دوندگان استان به چهار نشان رنگارنگ دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها مبینا طاهرخانی در پرتاب وزنه نوجوانان قهرمان شد، زینب گروسی در پرتاب نیزه نوجوانان بر سکوی دوم ایستاد و حدیثه عسگری و زهرا اصفهانی در مواد ۱۵۰۰ متر و پرش طول نونهالان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها با شرکت دوندگان دختر تهران، توابع تهران، البرز، مرکزی، قم و قزوین به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

هشتمین دوره رقابت‌های شطرنج جام شهید رجایی از فردا در قزوین آغاز می‌شود

هشتمین دوره این رقابت‌ها از فردا تا ۱۶ مرداد به میزبانی سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف طی ۶ روز برگزار می‌شود و در مجموع ۲۲۵ میلیون ریال به نفرات برتر رده‌های سنی جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

خانه کشتی مومنی قزوین بازسازی شد

رئیس هیات کشتی شهرستان قزوین گفت: خانه کشتی مومنی قزوین با حمایت مسئولان و کمک خیران و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بازسازی شد.

محمدرضا شعبانپور افزود: با همکاری علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی، چهار تخته تشک جدید خریداری و در سالن جانمایی شده و تشک‌های قدیمی سالن مومنی هم به هیات‌های زیر مجموعه شهرستان قزوین اهدا می‌شود.

شعبانپور خاطر نشان کرد: در طرح تابستانه کشتی که با حضور احسان لشگری قهرمان المپیکی استان اغاز شده، نزدیک به ۳۰۰ کشتی گیر در این مجموعه در حال تمرین هستند.

رئیس هیات کشتی شهرستان قزوین با بیان اینکه همچنان روند واگذاری مجموعه تختی به میراث فرهنگی در بلاتکلیفی است گفت:عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل ترافیک شهرداری تهران و رضا لایق دبیر قزوینی فدراسیون کشتی از مجموعه بازسازی شده خانه کشتی قزوین بازدید و قول‌های مساعد دادنده اند.

وی افزود:مسابقات کشتی آزاد بین المللی در اوزان ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم با همکاری شهرداری قزوین و به مناسبت روز قزوین از اقداماتی است که در حال رایزنی با فدراسیون کشتی برای برگزاری آن هستیم.

شعبانپور یادآور شد: کشتی بانوان در شهر قزوین چند ماهی است راه اندازی شده و خانواده‌های علاقمند می‌توانند فرزندان خود را برای آموزش به خانه کشتی مومنی مجموعه تختی بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری