Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر اول کنکور زبان‌های خارجی سال ۹۷ گفت: آزمون آزمایشی و کتاب تست استفاده می‌کردم اما کلاس فوق‌برنامه خیر و به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم کتب درسی را دست کم نگیرند‌. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات

علی عبدالله‌زاده رتبه نخست کنکور گروه زبان‌های خارجی و رتبه دوم کنکور علوم تجربی امسال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از سال دوم دبیرستان برای کنکور امسال برنامه‌ریزی داشتم اما به‌صورت جدی از سال سوم دبیرستان درس خواندن برای کنکور را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه دوم کنکور علوم تجربی افزود: قصد دارم رشته پزشکی را در شهر مشهد برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنم و احتمالاً تهران نخواهم رفت همچنین احتمالا در زبان انتخاب رشته نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون آزمایشی و کتاب تست استفاده می‌کردم اما کلاس فوق‌برنامه خیر و به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم کتب درسی را دست کم نگیرند چراکه بعضاً شاهد‌یم که کتب درسی از سوی دانش‌آموزان دست کم گرفته می‌شود.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: کتاب درسی را کنکوری‌ها باید در اولویت قرار دهند و سپس سراغ سایر منابع بروند. به دانش‌آموزان پشت‌کنکور توصیه می‌کنم روزانه حداقل 7 ساعت درس بخوانند.

رتبه نخست کنکور گروه زبان‌های خارجی با تاکید براینکه در مدتی که برای کنکور درس می‌خواندم تفریح را به صورت کنترل شده در کنار درس داشتم، بیان کرد: همچنین فضای مجازی را نیز در این مدت کنترل کرده بودم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رییسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

کد خبر 6086983 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف | تکرار کنکور برای داوطلبان سیل‌زده
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است