Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@17:41:48 GMT

اجرای طرح شجره طیبه در شهربابک

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۸۲۵۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ، رییس کمیته امداد و دبیر ستاد زکات شهرستان شهربابک گفت : از پارسال تا کنون کار پلاک کوبی 300 اصله درخت پسته در منطقه رباط شهربابک انجام شده است.
ستوده افزود : درآمد حاصل از فروش پسته درختان پلاک گذاری شده با همکاری معتمدین محل و زیر نظر دبیرخانه ستاد زکات شهرستان برای کمک به نیازمندان و امور مختلف فرهنگی و هنری همان منطقه هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : با توجه به استقبال خوب کشاورزان از این طرح پیش بینی می شود تا پایان شهریور 500 اصله درخت باور پسته برای زکات پلاک گذاری شود.
حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک هم طرح شجره طیبه را طرح بابرکتی دانست و گفت : این طرح برای احیاء فریضه زکات که در قرآن هم به آن سفارش شده است اجرا می شود.
وی پیش بینی کرد : با برداشت محصول درختان پلاک گذاری شده در سالهایی که محصول دچار آفت نشود مبلغی بالای 60 میلیون تومان برای زکات در این منطقه جمع اوری خواهد شد.
این طرح به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری کشاورزان و روحانیون در منطقه رباط شهربابک انجام شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح شجره پسته رباط زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند