Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@04:41:21 GMT

سقوط شدید قیمت سکه و طلا امروز 9 مرداد 97

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۹۷۲۱

سقوط شدید قیمت سکه و طلا امروز 9 مرداد 97

 بازار طلا و ارز که چند روزی با حرص و ولع و رکوردزنی های پی در پی راه صعود در پیش گرفته بود، امروز به یکباره چرخید. طلا به کانال 200 هزار تومانی بازگشت و سکه به زیر 4 میلیون تومان رسید.

به گزارش صدای ایران از آخرین خبر، درحالیکه از عصر روز گذشته سایت اتحادیه طلا هیچ نرخی از انواع سکه اعلام نکرده است، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره دلیل توقف اعلام نرخ از سوی اتحادیه گفت: قیمت ها در دو شرایط از سوی اتحادیه اعلام نمی‌شود یکی در حالی که قیمت‌ها به شدت رو به افزایش باشد و حالت دوم زمانی است که قیمت ها کاهش بسیار شدیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در همین حال اخبار ضد و نقیض از معامله سکه زیر 4 میلیون تومان شنیده می شود.

شبکه اطلاع رسانی طلا سکه و ارز تهران اما از اُفت چشمگیر 29 هزار 320 تومانی برای هر گرم طلای 18 عیار خبر داد و با اعلام بازگشت طلا به کانال 200 هزار تومانی، نرخ 299 هزار و 430 تومانی را برای فلز زرد اعلام کرد.

بازار ارز نیز شاهد ریزش قیمتها بود بطوریکه یورو با کاهش 1531 تومانی و پوند با افت 1707 تومانی به ترتیب 11889 تومان و 13344 تومان دست به دست شدند. ایلنا هم نوشت: تعداد ماموران نیروی انتظامی در خیابان فردوسی و منوچهری به عنوان یکی از مراکز عمده تجمع دلالان، افزایش داشته و از هرگونه تجمعی در مقابل صرافی‌ها و پیاده روها ممانعت به عمل می‌آید. شنیده ها نیز از معامله دلار در محدوده 10700 تومان تا 10900 تومان حکایت دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شک سکه طلا ارز بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر ریخت