Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@08:53:11 GMT

جاعل دسته چک ها در البرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۹۹۵۳

رکنا: فردی که اقدام به جعل اسکناس و دسته چک در این استان می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس اگاهی استان البرز اعلام کرد: در پی دستگیری فردی در یکی از بانک های شهر کرج به اتهام ارائه یک فقره چک جعلی به مبلغ 8 میلیون و 500 هزار ریال ، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری Fraud پلیس Police آگاهی استان البرز قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه کارآگاهان اظهار داشت که چک مذکور را در ازای فروش یخچال فریزر از شخصی به نام «ع - د» دریافت کرده و اطلاعی از جعلی بودن آن ندارد.

‎صفایی افزود: دارنده چک در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی مشخص شد که وی نیز چک را در قبال هزینه نقاشی ساختمان از فرد دیگری گرفته و بدین ترتیب جاعل اصلی چک فردی به نام «م- ع» شناسایی شد.

وی گفت : ماموران طی اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در اطراف شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند که در بازرسی از وی تعداد 5 فقره چک بانکی جعلی کشف شد .

‎رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود : متهم در ابتدا منکر هر گونه جعل و کلاهبرداری شد اما با توجه به اسناد و مدارک موجود و اظهارات متهمان دستگیر شده لب به اعتراف گشود و بیان داشت که چک ها را از افراد سارقی که با آن ها در ارتباط بوده خریداری کرده و سپس با تغییراتی که بر روی چک انجام داده ، مبلغ و تاریخ آن ها را تکمیل کرده و به کسانی که نیاز به چک داشتند فروخته است.

‎صفایی با بیان این که متهم تا کنون به یک میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم اعتراف کرده است، گفت: این جاعل با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان Prison شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر خاطره ساز برای ایرانی ها درگذشت +عکس

نسیم 9 ساله با گریه به حجله داماد 60 ساله رفت!

درخواست اعدام 4 مفسد اقتصادی در صحن مجلس!؟

آغاز بازجویی ویژه از شهرام جزایری در تهران / حبیب الله احمدی کیست؟!

سهیلا وقتی شوهرش خوابید بی سرو صدا محمد را به خانه آورد!

استاد شیطان صفت از فریبا خواست تنها به اتاقش برود!

این دکتر به کودکان در اتاق معاینه دست درازی می کرد!

تجاوز گروهی به دختر جوان با همدستی نامزد شیطان صفتش در هتل+ عکس

باردار شدن معصومه 12 ساله پس از تجاوز گروهی چند مرد وحشی

تجاوز استاد گیتار به دختر 16 ساله تهرانی در استودیو + عکس

تماس زنم مرا از مرگ نجات داد / مهمانان مست پارتی در تهران قتل عام راه انداختند + عکس

تجاوز به نوعروس در اتاق حجله / دست و پای این دختر را بستند تا کار  یکسره شود!

راز مخوف جسد دختر و پسر بدون لباس که به دریا انداخته شده بودند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه کلاهبرداری Fraud پلیس Police کلاهبرداری زندان Prison اخبار حوادث البرز استان دسته چک جعل اسکناس دستگیر شد عکس دختر قتل جوان ایران فیلم نجات من کودک شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز