Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:52:39 GMT

مجری زن ایرانی اتفاقا با یک عرب ازدواج کرده است!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۰۶۴۷

مجری زن ایرانی اتفاقا با یک عرب ازدواج کرده است!

میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه   طی سال‌های اخیر فضای مجازی با توجه به گستردگی آن جولانگاه انتشار اخبار مختلفی شده که بعضا خیلی از آن‌ها هم نادرست است.
به گزارش خبرآنلاین، قهرمان سازی‌های کاذب و نشر و بازنشر اخبار و مطالب غیر واقعی در تلگرام، اینستاگرام و... باورپذیری اخبار را دچار تردید کرده است.

طی لااقل دو سال اخیر و هر از چند گاهی در فضای مجازی و خصوصا اینستاگرام خبری منتشر می‌شود که در پی آن تحسین بینندگان آن را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جواب منفی مجری ایرانی به شاهزاده عرب تیتر این خبر است، اما متنش را هم بخوانید:

«میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناخته شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده‌های عرب و شیوخ آن‌ها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده‌ای، گفت: من با این‌که فقط یک بار در ۳ سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم، ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاکآریایی می‌دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند و این موضوع این خانم را بیشتر جذاب کرده است.»

این خبر طی لااقل دو سه سال اخیر بار‌ها دست به دست شده و تحسین ایرانیان در سراسر جهان را به همراه داشته است. اتفاقا دو سه روز پیش نیز موج جدیدی از این خبر منتشر شد که باید گفت: این خبر صحت ندارد.

اتفاقا میترا طاهری سال ۲۰۰۸ با یک مراکشی به نام جمال دیوزی ازدواج می‌کند و از او صاحب دو فرزند نیز می‌شود.

همسر عرب تبار طاهری یک کمدین مشهور در مراکش است.   همسر عرب تبار طاهری یک کمدین مشهور در مراکش است

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجری زن ایرانی مجری مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • تصویر جنجال‌ساز از کشف حجاب مجری زن صداوسیما در BBC
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن