Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر کیومرث رحیمی با اشاره به اینکه این اقلام به وزن حدود ۱۲ تن طی یکسال گذشته توسط بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه کشف شده، گفت: اقلام مذکور ظهر امروز نهم مرداد ماه پس از دستور مقامات قضایی استان با حضور نمایندگان دادستان، پلیس آگاهی، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه در خارج از شهر کرمانشاه امحاء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزش اقلام کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: این اقلام که اغلب قاچاق، تقلبی و یا خارج از شبکه رسمی توزیع کشور بوده شامل دارو‌های دست ساز، تجهیزات و ملزومات، مکمل‌های ورزشی، پودر‌های بدنسازی، مواد آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و آشامیدنی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده با بیان اینکه در اولین ماه امسال ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده، وزن کالا‌های صادر شده را ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن اعلام کرد.
وی افزود: این میزان کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش شش درصدی داشته است.
ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و... عنوان کرد.
بر اساس آمار گمرک کرمانشاه، سال گذشته بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار کالا از مرز‌های استان کرمانشاه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • ماجرای ترخیص روغن‌های آلوده به سموم چیست؟
  • سازمان غذا و دارو مجوز مصرف روغن آفتابگردان آلوده به سموم را نمی‌دهد
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد