Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:41:54 GMT

حباب قیمت سکه دربازارشکسته میشود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۲۵۹۱

رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: قیمت حباب سکه در حال شکسته شدن است، به همین دلیل نرخی در سایت‌ طلا و سکه اعلام نشده است. ناطقان: محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه با اینکه سایت اتحادیه طلا و سکه هیچ نرخی از انواع مسکوکات را اعلام نکرده است، اظهار کرد: قیمت حباب سکه در حال شکسته شدن است به همین دلیل نرخی در سایت‌ها اعلام نشده است و از روز گذشته آخرین نرخی که در سایت‌ها منتشر شده تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار  تومان علام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اینکه هم اکنون قیمت سکه کاهش پیدا کرده و به مرز ۴ میلیون تومان رسیده است، افزود: به شدت قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه کاهش پیدا کرده است و به همان دلایلی که در رسانه‌ها اعلام شده بود قیمت سکه حباب دارد و این حباب در حال فروکش است.

به گفته کشتی‌آرای، سایت‌ طلا و سکه معمولا در 2 نوبت؛ زمانی که  قیمت‌ها بی‌حساب و کتاب در حال افزایش و یا کاهش است، توقف قیمت دارند.

رئیس اتحادیه طلا و سکه از آخرین نرخ‌های سکه در بازار امروز خبر داد و گفت: سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۴۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۵۱۱ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار ۳۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان، بوده است.

کشتی‌آرای گفت: نمی‌توان برای توقف این روند زمان دقیقی را مشخص کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رئیس اتحادیه طلا و سکه ، قیمت سکه ، بازار ، حباب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس اتحادیه طلا و سکه قیمت سکه بازار حباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند