Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مدرس در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان، عنوان کرد: فرهنگ سازی باید در تمامی فصول سال به منظور کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در استان انجام گیرد تا بتواند به نتیجه برسد زیرا فرهنگ سازی مقطعی تاثیر گذاری بلند مدت نخواهد داشت.

وی به فرهنگ سازی در مورد صرفه جویی در مصرف آب اشاره و بیان کرد: در بحث صرفه جویی مصرف آب با توجه به شرایط کم آبی استان فرهنگ سازی خوب و موفقی انجام شد که موجب کاهش 23 درصدی مصرف آب خانگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده زمانی که برنامه های فرهنگ سازی در جامعه به صورت مستمر اتفاق افتد مردم به آن پاسخ مثبت می دهند و اثرگذاری آن بر جامعه مضاعف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار فرهنگ سازی باید اقدامات سخت افزاری نیز توسط دستگاه های اجرایی انجام گیرد، اظهار کرد: افزایش حساسیت در موضوع موجب پیگیری سریع تر و مستمر آن می شود به همین دلیل باید بحث کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در استان با حساسیت خاص دنبال شود.

مدرس تصریح کرد: زمانی که در خصوص یک موضوع تصمیم گیری انجام شد و به تصویب این شورا رسید آن موضوع دیگر به مصوبه نیاز ندارد و باید به صورت مستمر و مداوم اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به نظارت بر روی کنترل ترافیک درون شهری و برون شهری اشاره کرد و گفت:  باید نظارت خوب و مناسبی بر روی کنترل ترافیک درون و برون شهری به منظور کاهش تصادفات صورت گیرد.

وی بر پایش تصویری ترافیک شهری و جاده ای استان تاکید کرد و افزود: موضوع پایش تصویری استان باید تا پایان سال جاری به نتیجه برسد و برای رسیدن به این مهم می توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

مدرس خاطرنشان کرد: با راه اندازی پایش تصویری در استان می توان امیدوار به کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری با افزایش نظارت در جاده ها و خیابان های شهرها بود.

کد خبر 4362533

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان رضا مدرس شورای ترافیک بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر