Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@10:21:08 GMT

خدمت به دانشجویان تبلیغ برای جذب دانشجو است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۶۲۲۷

خدمت به دانشجویان تبلیغ برای جذب دانشجو است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با توجه به اهمیت و ارزش تبلیغ و اطلاع‌رسانی در جذب دانشجو گفت: تبلیغ و معرفی دستاوردهای دانشگاه امری مهم و ضروری است؛ اما بهترین و کم‌هزینه‌ترین نوع تبلیغ برای دانشگاه ارائه حداکثری خدمات و رضایت دانشجویان است.

دکتر جمال‌الدین الوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا در کازرون، انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از سوی داوطلبان و دانشجویان نقاط مختلف و استان‌های همجوار را داشتن جایگاه و اعتبار علمی این واحد دانشگاهی ذکر و بیان کرد: برای دانشجویان خیلی مهم است که در چه دانشگاهی تحصیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوانی با معرفی بخشی از دستاوردهای ارزشمند واحد کازرون به فرصت‌های پیش روی این واحد دانشگاهی در آینده اشاره کرد و گفت: واحد کازرون در کشور دارای عزت و اعتبار علمی، فرهنگی بالایی است و باید این شاخصه‌ها برای نسل‌های آینده به خوبی تبیین و معرفی شود.

واحد دانشگاهی کازرون با بیش از ۶۵ عنوان رشته فعال در قالب 6 دانشکده مصوب از جمله دانشکده پزشکی، مامایی و پرستاری، دامپزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم تجربی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و تخصصی آماده پذیرش داوطلبان باآزمون و بدون آزمون از سراسر میهن اسلامی است

وی ادامه داد: واحد کازرون اسفند سال ۶۴ به همت مسئولان وقت شهرستان و حمایت‌های ارزشمند مردم فرهنگ‌دوست این دیار در فضایی محدود و با امکاناتی ابتدایی و اولیه بصورت استیجاری راه‌اندازی و به مرور زمان توسعه و گسترش یافته است.

سرپرست واحد کازرون اظهار کرد: این دانشگاه بعد از سه دهه فعالیت و تلاش اکنون با بهره‌گیری از توان و تجربه موفق ۱۸۰ عضو هیات علمی تمام‌وقت و در اختیارداشتن امکانات بالقوه و تجهیزات مدرن و متعدد آزمایشگاهی و کارگاهی پیشرفته توانسته متولی تعلیم و تربیت حدود 6 هزار دانشجو را به عهده داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با بیش از ۶۵ عنوان رشته فعال در قالب 6 دانشکده مصوب از جمله دانشکده پزشکی، مامایی و پرستاری، دامپزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم تجربی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و تخصصی آماده پذیرش داوطلبان باآزمون و بدون آزمون از سراسر میهن اسلامی است.

سرپرست واحد کازرون با بیان اینکه بیشتر صندلی‌های دانشگاه آزاد در اختیار اقشار متوسط و یا ضعیف جامعه است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر همکاری مطلوب با ستاد شاهد و ایثارگر، توانسته بیشترین همکاری و تعامل را با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تخفیف، تقسیط و ایجاد شرایط ویژه برای ادامه تحصیل آنان داشته باشد.

به گفته الوانی، این سیاست موجب افزایش پوشش و جذب بیشتر جامعه کم‌درآمد در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

الوانی اظهار کرد: واحد کازرون با در اختیار داشتن بزرگترین و مجهزترین مجموعه آموزشی، رفاهی، خوابگاهی، ورزشی و فرهنگی شهرستان از جوانان بااستعدادی که خواهان ادامه تحصیل و تغییر در آینده کاری خود هستند برای انتخاب رشته مناسب و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف استقبال می‌کند و آماده دریافت پیشنهاد و انتقاد سازنده و ارزشمند آنان است.

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه