Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:20:37 GMT

سرقت جواهرات سلطنتی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۱۱۰۶

سرقت جواهرات سلطنتی+ عکس

رکنا: خاندان سلطنتی سوئد در پی دزدی بزرگی که از جواهرات قیمتی‌شان شده در شوک فرو رفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جواهرات متعلق به خاندان سلطنتی انگلیس دیروز توسط دزدانی که سوار بر قایق تندرو از محل فرار Escape کردند، دزدیده شد. پلیس Police سوئد به دنبال دو مظنونی است که این جواهرات را که قیمتی نمی‌توان رویشان گذاشت از کلیسای جامع استرانگناس در جنوب شرقی سوئد به یغما بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بین جواهرات دزدیده شده 2 تاج سلطنتی متعلق به پادشاه کارل نهم و ملکه کریستینا و همچنین یک کره وجود دارد. پادشاه کارل نهم بین سالهای 1604 تا زمان مرگش در سال 1611 بر سوئد حکم رانده بود. این تاج‌ها همراه با او در سال 1611 دفن شده بود ولی بعدا بیرون آورده شده و به نمایش عمومی گذاشته شده بود. 
کریستوفر لوندگرن مسئول کلیسای جامع می‌گوید: این بخشی از میراث ملی ماست، این دزدی theft از ملت سوئد است.
درهای کلیسا بر عموم باز بود که دزدها جواهرات را از جعبه‌های شیشه‌ای قفل شده دزدیدند. سخنگوی پلیس دیشب در کنفرانسی برای اطلاع‌رسانی در این مورد گفت که هنوز هیچ دستگیری در این باره انجام نشده و دزدها یک هیچ از ما جلوتر هستند. 
او گفت: روی جواهرات دزدیده شده نمی‌توان قیمتی گذاشت. اینها اشیایی بدون قیمت هستند که به همه مردم تعلق دارند. ما به دنبال یک قایق تندروی کوچک و روباز هستیم. اطلاعات متفاوتی در مورد شکل دقیق آن داریم ولی همه را بررسی خواهیم کرد. با این قایق دزدها می‌توانند هرجایی باشند.
یک شاهد عینی ماجرا را اینطور شرح داده است: یکی از دوستان من دو مرد را دید که در حال دویدن بودند. من قایق را که همانجا بود دیدم. قایق کوچک سفیدی با موتور. دو مرد به سرعت در قایق پریدند. ما با پلیس تماس گرفتیم و گفتیم از کلیسا دزدی شده است. 
حین این دزدی به کسی آسیبی وارد نشده است. این اولین باری نیست که جواهرات سلطنتی سوئد دزدیده می‌شود. در سال 2012 هم مردی 19 ساله جواهراتی به ارزش 102هزار یورو را از آپارتمان Apartment پرنسس کریستینا درنزدیکی کاخ سلطنتی دزدید. او قسمت بزرگی از آنها را به دلالان مواد مخدر Drugs فروخت و یک نیمتاج را از روی پلی در استکهلم به رودخانه انداخت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

فوری / خودسوزی مردجوان در پمپ بنزین رشت! + تصاویر

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

حمله خونین دزدان به بازیکن تیم پرسپولیس + عکس و جزئیات

پدر نوجوان رقاص عروسی را برای عروس و داماد زهرمار کرد؟! / در تهران رخ داد

ترور زن 40 ساله مشهدی به خاطر حجاب + عکس

سهیلا وقتی شوهرش خوابید بی سرو صدا محمد را به خانه آورد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فرار Escape پلیس Police دزدی theft آپارتمان Apartment مواد مخدر Drugs اخبار حوادث سوئد دزدی جواهرات شوک عکس عکس دختر قتل جوان فیلم کودک درگذشت نجات کیفری شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی مرکزی نظامیان آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه‌ای در ایکس(توئیتر پیشین) اعلام کرده است که بعد از ظهر (به وقت صنعا)۳۰ آوریل، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت یک قایق سطحی بدون سرنشین (USV) را در مناطق تحت کنترل نیروهای یمنی در یمن منهدم کردند.

سنتکام در ادامه ادعای خود افزود: مشخص شد که قایق سطحی یک تهدید قریب الوقوع برای ایالات متحده، نیروهای ائتلاف و کشتی های تجاری در منطقه است. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

دو هفته پیش نیز، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در حساب کاربری خود در ایکس اعلام کرد که در ۱۶ آوریل بین ساعت ۱۰:۵۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت با دو هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) در یمن درگیر شدند و آن‌ها را سرنگون کردند.

سنتکام در ادامه ادعا کرده بود است که هیچ تلفات یا خسارتی توسط کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف یا تجاری گزارش نشده است و مشخص شد که پهپادها تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری در منطقه هستند. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

پیشتر نیز ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام با صدور بیانیه‌ای مدعی شده بود که یک موشک بالستیک یمنی را منهدم کرده است. سنتکام ادعا کرد که نیروهای آمریکایی ساعت ۱ عصر روز پنجشنبه به وقت صنعا یک موشک بالستیک ضد کشتی یمنی را بر فراز دریای سرخ منهدم کرده‌اند. در ادامه این بیانیه آمده بود: گزارشی در خصوص آسیب جانی یا زیان مالی در کشتی‌های آمریکایی، کشتی‌های ائتلاف یا کشتی‌های تجاری گزارش نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

کد خبر 6093681

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس