Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:52:27 GMT

ایران ۲۱ ماهیگیر هندی را آزاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۱۷۳۹

ایران ۲۱ ماهیگیر هندی را آزاد می‌کند

به دنبال رایزنی‌های انجام شده توسط دولت هند، ۲۱ ماهیگیر هندی بازداشت شده در ایران به اتهام ورود غیرقانونی به آب‌های این کشور، قرار است به زودی آزاد شوند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری دی هندو، به دنبال رایزنی‌های انجام شده توسط دولت هند، ۹ تن از ۲۱ ماهیگیر هندی بازداشت شده در ایران به اتهام ورود غیرقانونی به آب‌های این کشور، قرار است روز ۳ اوت آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ۲۱ ماهیگیر که توسط محمد شلاح، مالک یک قایق ماهیگیری در دوبی استخدام شده بودند، در نوامبر سال گذشته به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های ایران دستگیر شدند.

وزیر کشتیرانی هند در جریان سفر سال گذشته خود به بندر چابهار ایران از مقامات ایرانی خواسته بود تا با آزادی این ماهیگیران موافقت کنند. وی همچنین به سفارت هند در تهران دستور داده بود تا مواد غذایی و اقلام دارویی مورد نیاز ماهیگیران بازداشتی را تهیه نمایند.

۱۲ ماهیگیر دیگری که همچنان در ایران در بازداشت به سر می‌برند نیز روز ۵ اوت ایران را ترک خواهند کرد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Zh2

منبع: فردا

کلیدواژه: ازادی ماهیگیری زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انجمن الکترونیکی تهران، انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است:

چندی پیش سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی مغایر با قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین علی‌رغم بخشنامه صادره سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی مبنی بر «معافیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابجایی مسافر از مالیات بر ارزش افزوده»، متأسفانه اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی کرده است که خوشبختانه با واکنش منطقی تعداد قابل توجهی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام مغایر قانون همراه شد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران ضمن قدردانی از میرتاج‌الدینی عضو نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مخالف، تاکید می‌کند اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی برای کاربران را نیز به‌همراه خواهد داشت.

تاکسی‌های اینترنتی هم‌اکنون زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون‌شهری در سراسر کشور را تأمین می‌کنند و طبعاً، هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه‌های این بخش، آثار تورمی غیرقابل جبرانی را برای مردم به‌همراه خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده، سرویس‌های حمل‌ونقل اشتراکی از بخش‌های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می‌آیند و ایجاد هزینه‌های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ‌ها، بدنه‌ی اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف‌تر می‌سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران از سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، تقاضامند است تا با عنایت به مشکلات عدیده‌ی این طرح که پیش‌تر عنوان شد، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

کد خبر 6097316 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مرگ یک ماهیگیر جوان بر اثر برق گرفتگی
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!