Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:41:16 GMT

جمعه بازار کتاب در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۱۸۱۸

جمعه بازار کتاب در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا درویش نژاد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان گفت: پیوند شهرداری و شورای شهر با فرهنگ و هنر، پیوند ذاتی است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ عامل توسعه جوامع است اظهار داشت: در بحث های عملیاتی، ارتباط بین دستگاه های فرهنگی اجتناب ناپذیر است و متولیان امور فرهنگی نمی توانند نسبت به هم بی توجه و بی تفاوت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: ما در حوزه توسعه فرهنگی نیازمند هم افزایی بین نهادهای مختلف هستیم و برای این امر باید به دیدگاه های مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگ رجوع کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه هایی تدوین کرده که تا سال ۱۴۰۰ باید بخشی از آن محقق شود خاطرنشان کرد: برخی از اهداف این سیاست گذاری شامل ایجاد گذرگاه های فرهنگی و هنری در شهر و ایجاد شهر خلاق فرهنگی و هنری  است.

درویش نژاد با تاکید بر اینکه به دنبال راه اندازی جمعه بازار کتاب هستیم اضافه کرد: در حوزه اقتصاد هنر هم برای حمایت از معیشت هنرمندان و کشف و معرفی استعدادها ایجاد بازارچه هنر را در دستور کار داریم که شهرداری و شورای اسلامی همدان می توانند در این زمینه تاثیرگذاری زیادی داشته باشند.

درویش نژاد با بیان اینکه همدان نقشی موثر در فرهنگ و هنر این سرزمین دارد افزود: معتقدیم همدان مهد مفاخر است و باغ موزه مفاخر از مواردی است که در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ش

همدان مهد مفاخر است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است