Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:07:38 GMT

واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر هشتگرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۴۱۶

واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر هشتگرد آغاز شد

واگذاری قرارداد عرصه واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله شهر جدید هشتگرد آغاز شد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مراسمی با مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، اعضای هیئت مدیره این شرکت و تعدادی از متقاضیان مسکن مهر ،قرارداد واگذاری عرصه  به تعدادی از ساکنین مسکن مهر در شهرجدیدهشتگرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای مسکن مهر اکثرا اجاره 99 ساله بوده که مالکان آن بایستی سالانه مبالغی را به عنوان اجاره پرداخت کنند. شرکت عمران هشتگرد اعلام کرده با واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر ضمن شروع مالکیت ساکنین بر این واحدها، آنها می توانند جهت تبدیل تفاهم نامه به سند مالکیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور

ایسنا/کرمان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از موضوعات طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون است که از ابتدای ابلاغ قانون، مقدمات آن مهیا نبود اما با اراده دولت و پیگیری مقام عالی وزارت راه، تا پایان سال گذشته ۷۰ هزار مشمول واجد شرایط زمین‌های خود را دریافت کردند.

ارسلان مالکی شامگاه ۱۸ اردیبهشت ماه در مراسم قرعه کشی ۱۰۴۵ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرستان بم اظهار کرد: مسکن یکی از اولویت‌های در دولت سیزدهم مطرح بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است  و دو موضوع مهم را در حوزه مسکن در حال اجرا و پیگیری داریم.

وی افزود: دو طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در زندگی مردم بسیار تاثیرگذار و ضروری است که باید در بین خانواده‌ها و جوانان امید آفرینی کنیم.

مالکی عنوان کرد: اراضی واگذار شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت است که با تشخیص درست و هوشمندانه دولت سیزدهم ابزار واگذاری زمین مهیا می‌شود .

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: جمعیت جوان هر کشور موجبات و مقدمات توسعه و پیشرفت آن کشور را مهیا می‌کند و جمعیت جوان برای هر کشور قدرت و اقتدار می‌آورد .

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته در بحث جوانی جمعیت غفلتی رخ داد و به این موضوع کمتر پرداخته شد اما دولت سیزدهم با نگاه به اهمیت آینده کشور این طرح را با جدیت مورد پیگیری قرار داد و به عنوان اولویت و برنامه اساسی پیش برد.

مالکی گفت: از موضوعات طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون است که از ابتدای ابلاغ قانون، مقدمات آن مهیا نبود اما با اراده دولت و پیگیری مقام عالی وزارت راه، تا پایان سال گذشته ۷۰ هزار مشمول واجد شرایط زمین‌های خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته به امر مسکن کمتر توجه و برنامه کمتری دیده شد، افزود: دغدغه‌های دولت سیزدهم که برآمده از مردم بود، از ابتدا روی کار آمدن مردم برایش مهم بود و هوشمندانه شعار ساخت چهار میلیون مسکن را داد.

مالکی بیان کرد: کرمان یکی از استان‌های  پر تقاضا در حوزه مسکن است و  ۱۱۰ هزار متقاضی در شمال استان فاقد مسکن شناسایی شده‌اند که برای همه این افراد باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی