Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:04:13 GMT

«دنگ شو» مهمان اکران ویژه «برسد به دست آقای بنان»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۶۴۰

«دنگ شو» مهمان اکران ویژه «برسد به دست آقای بنان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان»، اکران ویژه این فیلم مستند با حضور اعضای گروه موسیقی «دنگ شو» روز پنج­شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۰ در خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد.

فیلم از خلال گفته­‌های آن­ها که بنان را از نزدیک می­‌شناخته­‌اند و آن­ها که به نسل­‌های آینده تعلق دارند و استاد بنان را تنها از آثارش می­‌شناسند، مانند اعضای گروه «دنگ شو»، تلاش کرده است که تصویری نو از استاد غلامحسین بنان در اختیار علاقه‌­مندان به موسیقی ایرانی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان، تهیه‌کننده و تدوین­گر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده­‌یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صباجعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه‌­ای: سعیده الله­‌دادی.

کد خبر 4363077 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران دنگ شو غلامحسین بنان تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سینمای مستند رادیو کنسرت موسیقی سریال ایرانی خانه هنرمندان ایران سینمای آمریکا برنامه رادیویی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین