Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@00:26:11 GMT

تولید تلویزیون های جدید فوق دقیق توسط سونی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۷۱۰

تولید تلویزیون های جدید فوق دقیق توسط سونی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ورج،شرکت سونی از تولید مدل های تازه ای از تلویزیون های فوق دقیق خود خبر داده که به زودی روانه بازار می شوند.
 
این شرکت در نمایشگاه سی ای اس از به روزرسانی خط تولید تلویزیون های او – لد و ال سی دی خود با دقت 4K خبر داده بود. اما این تلویزیون ها تا به امروز عرضه نشده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این تلویزیون ها که از سری مستر هستند، از کیفیت تصویری بسیار بالاتری برخوردار هستند و فعلا قرار است دو مدل A9F (OLED)  و Z9F (LED) از آنها به بازار بیاید.
 
در تولید این تلویزیون ها از پردازنده تصویری جدید ایکس 1 استفاده شده که قدرتمندترین تراشه تولیدی سونی که در یک  تلویزیون قابل نصب است، محسوب می شود.
 
خرید این تلویزیون ها از پاییز امسال ممکن است و قیمت نهایی آنها به زودی اعلام می ش ود. این تلویزیون ها مجهز به سیستم عامل اندروید تی وی بوده و از دو دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا به منظور کنترل صوتی پشتیبانی می کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت سونی سونی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / تاریخ دقیق روز کارگر در سال ۱۴۰۳

روز کارگر مانند همه کشور‌های دیگر در ایران هم برگزار می‌شود و در این روز از زحمات این قشر مهم قدردانی می‌شود. روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر در تقویم کشورمان است که در تقویم ۱۴۰۳ به دلیل کبیسه بودنش این روز مصادف با ۱۲ اردیبهشت است.

در واقع، هر ساله ۱۱ اردیبهشت برابر با روز کارگر در ایران بوده است، اما به دلیل کبیسه بودن سال ۱۴۰۳ امسال روز کارگر برابر با ۱۲ اردیبهشت می‌باشد.

چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تاریخ روز کارگر در تقویم هجری شمسی است.

tags # تقویم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • روز کارگر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / تاریخ دقیق روز کارگر در سال ۱۴۰۳
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو