Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی  مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر گفت: برای تکمیل چرخه درمان بیماران سرطانی نیاز به تجهیزاتی از قبیل شتاب دهنده خطی، دستگاه سی تی سیمولاتور، لیزر سی تی، دیزل ژنراتور برق اضطراری، رگ یاب و ساخت اورژانس بیمارستان است که هزینه دستگاه شتاب دهنده خطی به تنهایی بیش از 12 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه ساخت اورژانس بیمارستان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه در بردارد، افزود: در صورت تکمیل این بیمارستان، نیازی به مراجعه بیماران به استانهای مجاور نیست و حتی از استانهای دیگر هم بیمار پذیرش خواهد شد.

حسینی از افزایش 10 درصدی تعداد مراجعه کننده ها به بیمارستان ایران مهر ( مخصوص بیماران سرطانی) از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و گفت: این بیمارستان روزانه بیش از 40 بیمار در دو شیفت پذیرش دارد و هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار ندارد.

 مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر  تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 978 بیمار به این بیمارستان مراجعه کردند و دو هزار و 74 بار شیمی درمانی شدند.

وی از نیاز بیمارستان به کمک های مردمی برای تکمیل خبرداد و اظهار کرد: بیمارستان ایران مهر با متراژ 6 هزار متر مربع در اسفند 95 و با هزینه بیش از 20 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد و هم اکنون دارای بخشهای رادیوتراپی، رادیولوژی، شیمی درمانی سرپایی و بستری، آزمایشگاه، درمانگاه و داروخانه است.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر افزود: خیران می توانند کمکهای خود را به شماره حساب 566666748  و شماره کارت 6037707000031470 بانک کشاورزی و شماره کارت 6037691990173205 بانک صادرات به نام مجمع خیران سلامت واریز کنند.

کمک به مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی از طریق شماره گیری #246561*4*733* با تلفن همراه نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام/ ط آ

پذیرش روزانه بیش از 40 بیمار در دو شیفت در  بیمارستان ایران مهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری