Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم مولوی پیش از ظهر چهارشنبه در سی و یکمین جلسه صحن شورای شهر همدان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید، افزود: انتظار می رود با حضور مدیر کل جدید ارشاد و با همت و تلاش وی شاهد جهش فرهنگی در استان و شهر همدان باشیم.

مولوی اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری انتظار می رود تعاملات و ارتباطات بین مجموعه مدیریت شهری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت مباحث فرهنگی را برعهده دارد افزایش یابد تا با هم افزایی و هم اندیشی در شهر دارالمومنین همدان، فرهنگ غنی اسلامی را پاس بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح سابقه مردم همدان در عرصه ایثار، جهاد و شهادت افزود: خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای بیان این حماسه‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان به ایجاد پیاده راه های بوعلی، اکباتان و امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث ایجاد پاتوق‌های فرهنگی اداره ارشاد می‌توان از ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری و  پیاده راه‌های همدان استفاده کرده و برنامه‌های خوبی در این مکان‌ها اجرا کرد.

رئیس شورای شهر همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همدان خبر داد.
 

کد خبر 4363191

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم مولوی پیاده راه تفاهم نامه شورای شهر همدان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد یاسوج شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی