Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:53:33 GMT

دانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - یحیی توره به اسپانیول (فصل 2008/09)

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۵۵۸۸

‍‍‍‍‍‍

دانلود (2.3MB)

طرفداری- گل روز باشگاه بارسلونا اختصاص دارد به گل یحیی توره به اسپانیول در فصل 2008/09.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگابارسلونادسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیواسپانیابارسلوناسایر تیم‌های اسپانیابرچسب‌ها: یحیی تورهگل روز باشگاه بارسلوناYaya toureاسپانیولساحل عاج برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - یحیی توره به اسپانیول (فصل 2008/09)دانلود؛ تبریک تولد نوانکو کانو توسط باشگاه اینتردانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - گل داوید لوئیز به فولام (2013)رسمی؛ خواکین کوریا از سویا به لاتزیو پیوسترسمی؛ میلان بادلی به لاتزیو پیوستپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟دانلود؛ تمرینات شوت زنی بازیکنان منچستر سیتی با حضور گابریل ژسوسمجید جلالی: مقابل سایپا سعی می کنیم از فرصت های خود استفاده کنیم؛ بازی های سنگینی پیش رو داریمپاستوره: جدایی نیمار از پاری سن ژرمن در این تابستان غیرممکن استرسمی؛ لوکاس دینیه از بارسلونا به اورتون پیوستگزارش تصویری؛ منچستر یونایتد 2-1 رئال مادرید (جام بین المللی قهرمانان 2018)رومنیگه: انتقادات از اوزیل بابت ترک تبار بودن او نیست؛ این موضوع، داستان سرایی مشاوران اوستسوسو: تاتنهام بسیار سازمان یافته بود؛ باید به پیشرفت ادامه دهیمدلار، بزرگ‌ ترین مشکل فدراسیون فوتبال و کی‌ روش؛ پای وزارت‌ امور خارجه به میان آمداسامی ملی‌ پوشان کشتی آزاد برای حضور در بازی‌ های آسیایی 2018 جاکارتا اعلام شددانلود؛ حواشی تیم لیورپول در دیدار مقابل منچستر یونایتددی فرانچسکو: برای پیشرفت باید کار، کار و کار کنیم؛ مالکوم؟ نیازی به سی بازیکن در تیمم ندارممدیر تیم تراکتورسازی: مشکل شربتی برای همراهی تراکتورسازی برطرف شده است؛ به این تیم خیلی امیدوارمرضا شاهرودی: بازیکنان تیم ملی فوتبال امید نیاز به هماهنگی بیشتری دارندپیوس: از برانکو انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داریم؛ پرسپولیس نباید فولاد را دست کم بگیرد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ اینتر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش می‌کندبارسلونا 2-4 آ اس رم؛ گلادیاتورها باز هم طعم شیرین کامبک را مقابل کاتالان‌ها تجربه کردندرومنیگه: غیر از انتقال 112 میلیونی یک بازیکن 33 ساله و یک دروازه بان، تابستان ساکتی داشته ایممنچستریونایتد 2-1 رئال مادرید؛ رونمایی از رئالِ مدل لوپتگی با شکست مقابل شیاطین سرخرسمی؛ مرتضی تبریزی به استقلال پیوستجزئیات بیشتر از علاقه اینتر به لوکا مودریچ؛ هافبک کروات بالاتر از ویدال، اولویت اصلی نراتزوری در خط هافبکرسمی؛ مارکوس نویمایر به استقلال پیوستتوافق شخصی آرتورو ویدال با اینتر؛ مذاکرات همچنان ادامه داردرسمی؛ شیمه ورسالیکو از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوسترسمی؛ رئال مادرید در جام سانتیاگو برنابئو به مصاف میلان خواهد رفتدل نوشت روز: خداحافظی اوزیل و آغاز تقابل دوباره مهاجران قدرنشناس با آلمانی های نژادپرستدل پیرو: رونالدو قطعه گمشده یوونتوس است؛ حاضرم پول بدهم تا یک روز کنار مسی تمرین کنم!از کین و صلاح تا لوکاکو و هازارد؛ ده بخت اصلی کفش طلا در لیگ برتر انگلستانمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، این مبلغ از حراج پیراهن‌های ویژه با نوشته «ممنون فرانتس» که بازیکنان تیم در مسابقه مقابل هوفنهایم در چارچوب بوندسلیگا به افتخار قیصر فوتبال آلمان پوشیده بودند، فروش محصولات مرتبط با این اسطوره فقید و تعداد زیادی از اهدایی‌های طرفداران جمع‌آوری شده است.

یان کریستن درسدن، مدیر و مایکل دیه‌دریش، معاون مالی باشگاه، چک اهدایی را سه‌شنبه‌شب پیش از بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به هایدی، همسر بکن‌باوئر و جوئل، پسرش، اهدا کردند.

درسدن در مورد اهدای این مبلغ گفت:«پس از درگذشت فرانتس بکن‌باوئر گفتیم که می‌خواهیم کاری انجام دهیم. بسیار مفتخریم که امروز مبلغ ۵۰۰٬۰۰۰ یورو را به بنیاد فرانتس بکن‌باوئر اهدا کنیم. از همه کسانی که مشارکت داشتند، بسیار متشکریم. نیمه‌نهایی مقابل رئال مادرید یک زمان‌بندی فوق‌العاده برای اهدای آن است. استادیوم آلیانز آرنا پر است و همه‌ی ما اینجا فرانتس بکن‌باوئر را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

او نیز نمایش‌هایی تاریخی را مقابل باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید از خود نشان داد. با او به‌عنوان کاپیتان، بایرن مونیخ برای اولین بار در دقیقاً ۵۰ سال پیش جام باشگاه‌های اروپا را به دست آورد. فرانتس بکن‌باوئر همیشه در قلب همه‌ی ما خواهد بود.»

دیگر خبرها