Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:04:59 GMT

«لقمه‌پیچ» مواد فروش سابقه‌دار شرق تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۶۲۳۰

«لقمه‌پیچ» مواد فروش سابقه‌دار شرق تهران دستگیر شد

طفی با اشاره به دستگیری یکی از موادفروشان شناخته شده شرق تهران در این خودرو به همراه مقادیری موادمخدر «گل» گفت: این فرد که جزو موادفروش‌های سابقه‌دار و به‌نام در منطقه سراج و شرق تهران بوده و معروف به «لقمه‌پیچ» است با ۷ گرم «گل» دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از تبهکاران سابقه‌دار معروف به «لقمه‌پیچ» در شرق تهران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلیل لطفی، با اشاره به دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ شرق تهران در تعقیب و گریزی که منتج به شلیک ۲۸ گلوله شد اظهار کرد: به دنبال گشت‌زنی‌های تیم‌های موتوری کلانتری ۱۳۶ فرجام در محدوده استحفاظی این کلانتری، دو گشتی پلیس در حین انجام ماموریت خود در خیابان سراج و فرجام به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک می‌شوند.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام گفت: همکاران ما برای کنترل مدارک خودروی مذکور و ۴ سرنشین آن، با نزدیک شدن به این خودرو، دستور ایست می‌دهند، ولی سرنشینان خودرو بدون توجه به دستورات مکرر ایست، اقدام به فرار کرده و درحالی که یکی از گشتی‌های موتوری پلیس قصد متوقف کردن آن‌ها را داشت، اقدام به زیرگرفتن ماموران پلیس می‌کند.

وی ادامه داد: پس از واژگونی این موتورسیکلت و زمین خوردن ماموران، تیم گشتی دوم پلیس به تعقیب خودروی ۲۰۶ ادامه می‌دهد و با توجه به حرکات مخاطره آمیز و بی‌توجهی به دستورات ایست مکرر ماموران، مجبور به استفاده از سلاح شده و با شلیک هوایی و سپس شلیک به لاستیک خودروی ۲۰۶ موفق به متوقف کردن آن شدند.

لطفی با اشاره به دستگیری یکی از موادفروشان شناخته شده شرق تهران در این خودرو به همراه مقادیری موادمخدر «گل» گفت: این فرد که جزو موادفروش‌های سابقه‌دار و به‌نام در منطقه سراج و شرق تهران بوده و معروف به «لقمه‌پیچ» است با ۷ گرم «گل» دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام خاطرنشان کرد: نکته جالب آنجا است که بر اساس گزارش مامورانی که در تعقیب ۲۰۶ مذکور بود، «لقمه‌پیچ» در حین فرار، از داخل کیف کمری‌اش مبادرت به خرد کردن و بیرون ریختن گل‌های همراهش می‌کرده و آنقدر هراسان بوده که مقادیر قابل توجهی اسکناس و پول‌های داخل کیف کمری‌اش را هم در حین فرار از پنجره خودروی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرده بود.

وی در پایان از عملکرد ماموران پلیس در متوقف کردن خودروی ۲۰۶ مذکور و دستگیری این متهم سابقه‌دار تقدیر کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Zic

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.‌‎‌‎‌‎‌

کد خبر 6097485

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت