Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@23:01:56 GMT

فیاض: طبقه پایین جامعه میل به «تن‌فروشی» دارد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۲۰۸

ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران که به اظهارنظرهای جنجالی مشهور طی سال های اخیر معروف است در گفتگو با وب سایت «فردا نیوز» ضمن طرح ادعاهایی در خصوص پرونده مدرسه معین، از وضعیت اخلاقی جامعه به شدت انتقاد کرده است.

بخشی از سخنان ابراهیم فیاض را می‌خوانیم:

در مدرسه معین، ۳۰، ۴۰ تا بچه پسر زیر نظر ناظم مدرسه با اعمال غیراخلاقی انجام دادند که همه آن هم با رضایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الان چه چیزی را می‌خواهند اثبات کنند، هیچ چیز را نمی‌شود اثبات کنند. مدرسه معین نشان دادن تجاوز در حال عادی شدن است! تمام شد. کاری نمی‌توانند بکند. خانواده‌ها بچه‌ها را برده اند پیش پزشک، گفته حافظه است. حافظه را که نمی‌شود پاک کرد. یعنی می‌خواهم بگویم در مدرسه معین ایدئولوژی رابطه جنسی نمایان شده است. متاسفانه همجنس گرایی ایدئولوژیک در حال رواج است. قشر متوسط که در منطقه دو است ایدئولوژی جنسی را تولید می‌کنند. یعنی بچه‌ها خجالت و حیا نکشیدند که اعمال خلاف اخلاق را انجام دادند؟! (در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم بگویم در این فرایند طبقه مستضعف هم به سمت مسائل غیراخلاقی حرکت خواهد کرد؟): «دقیقا. چون پول ندارد. دست به روابط غیراخلاقی و تن فروشی هم می زند و افتخار هم می‌کند که پولدار می‌شود!

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم فیاض تن فروشی همجنس گرایی رابطه جنسی مدرسه معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Infinix به تازگی از لپ‌تاپ جدید خود به نام Infinix GT Book رونمایی کرده است، این محصول به تراشه Core i5-12450H اینتل تا Core i9-13900H مجهز شده است، با پردازنده‌های گرافیکی RTX 4050، RTX 3050 یا RTX 4060 ارائه می‌شود و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد؛ وزن این محصول کمتر از دو کیلوگرم است و دارای چندین پورت USB، یک پورت HDMI و یک جک صدا است و از ویژگی‌هایی مانند وای‌فای 6E و وب‌کم 1080p بهره می‌برد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۲ وات ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۹۲ واتی بهره می‌برد.

با وجود اینکه شرکت Infinix هنوز زمان عرضه لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که طی یک ماه آینده وارد بازار شود.

کد خبر 751334

دیگر خبرها

  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام