Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:09:56 GMT

فیاض: طبقه پایین جامعه میل به «تن‌فروشی» دارد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۹۲۰۸

ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران که به اظهارنظرهای جنجالی مشهور طی سال های اخیر معروف است در گفتگو با وب سایت «فردا نیوز» ضمن طرح ادعاهایی در خصوص پرونده مدرسه معین، از وضعیت اخلاقی جامعه به شدت انتقاد کرده است.

بخشی از سخنان ابراهیم فیاض را می‌خوانیم:

در مدرسه معین، ۳۰، ۴۰ تا بچه پسر زیر نظر ناظم مدرسه با اعمال غیراخلاقی انجام دادند که همه آن هم با رضایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الان چه چیزی را می‌خواهند اثبات کنند، هیچ چیز را نمی‌شود اثبات کنند. مدرسه معین نشان دادن تجاوز در حال عادی شدن است! تمام شد. کاری نمی‌توانند بکند. خانواده‌ها بچه‌ها را برده اند پیش پزشک، گفته حافظه است. حافظه را که نمی‌شود پاک کرد. یعنی می‌خواهم بگویم در مدرسه معین ایدئولوژی رابطه جنسی نمایان شده است. متاسفانه همجنس گرایی ایدئولوژیک در حال رواج است. قشر متوسط که در منطقه دو است ایدئولوژی جنسی را تولید می‌کنند. یعنی بچه‌ها خجالت و حیا نکشیدند که اعمال خلاف اخلاق را انجام دادند؟! (در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم بگویم در این فرایند طبقه مستضعف هم به سمت مسائل غیراخلاقی حرکت خواهد کرد؟): «دقیقا. چون پول ندارد. دست به روابط غیراخلاقی و تن فروشی هم می زند و افتخار هم می‌کند که پولدار می‌شود!

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابراهیم فیاض تن فروشی همجنس گرایی رابطه جنسی مدرسه معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود