Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@22:32:21 GMT

«لقمه‌پیچ» تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۱۰۶۸

«لقمه‌پیچ» تهران دستگیر شد

یکی از تبهکاران سابقه‌دار معروف به «لقمه‌پیچ» در شرق تهران دستگیر شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سرهنگ خلیل لطفی در گفت‌وگویی با اشاره به دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ شرق تهران در تعقیب و گریزی که منتج به شلیک ۲۸ گلوله شد اظهار کرد: به دنبال گشت‌زنی‌های تیم‌های موتوری کلانتری ۱۳۶ فرجام در محدوده استحفاظی این کلانتری، دو گشتی پلیس در حین انجام ماموریت خود در خیابان سراج و فرجام به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام گفت: همکاران ما برای کنترل مدارک خودروی مذکور و ۴ سرنشین آن، با نزدیک شدن به این خودرو، دستور ایست می‌دهند ولی سرنشینان خودرو بدون توجه به دستورات مکرر ایست، اقدام به فرار کرده و درحالی که یکی از گشتی‌های موتوری پلیس قصد متوقف کردن آن‌ها را داشت، اقدام به زیرگرفتن ماموران پلیس می‌کند.

وی ادامه داد: پس از واژگونی این موتورسیکلت و زمین خوردن ماموران، تیم گشتی دوم پلیس به تعقیب خودروی ۲۰۶ ادامه می‌دهد و با توجه به حرکات مخاطره‌آمیز و بی‌توجهی به دستورات ایست مکرر ماموران، مجبور به استفاده از سلاح شده و با شلیک هوایی و سپس شلیک به لاستیک خودروی ۲۰۶ موفق به متوقف کردن آن شدند.

لطفی با اشاره به دستگیری یکی از موادفروشان شناخته شده شرق تهران در این خودرو به همراه مقادیری موادمخدر «گل» گفت: این فرد که جزو موادفروش‌های سابقه‌دار در منطقه سراج و شرق تهران بوده و معروف به «لقمه‌پیچ» است با ۷ گرم «گل» دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام خاطرنشان کرد: نکته جالب آنجا است که بر اساس گزارش مامورانی که در تعقیب ۲۰۶ مذکور بود، «لقمه‌پیچ» در حین فرار، از داخل کیف کمری‌اش مبادرت به خرد کردن و بیرون ریختن گل‌های همراهش می‌کرده و آنقدر هراسان بوده که مقادیر قابل‌توجهی اسکناس و پول‌های داخل کیف کمری‌اش را هم در حین فرار از پنجره خودروی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرده بود.

وی در پایان از عملکرد ماموران پلیس در متوقف کردن خودروی ۲۰۶ مذکور و دستگیری این متهم سابقه‌دار تقدیر کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/4001

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس