Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:38:27 GMT

آلبوم «ماه من» اثر «فرهاد فنائيان» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۳۳۴۳

آلبوم «ماه من» اثر «فرهاد فنائيان» منتشر شد

خبرگزاري آريا - ترانه «دست من نيست نفسم از عطر تو کلافه مي‌شه» در يک آلبوم مجاز منتشر شد.
«فرهاد فنائيان» خواننده، کارشناس موسيقي و صدا و عضو انجمن آواز اصفهان پس از برگزاري سه کنسرت رسمي، اولين آلبوم خود را منتشر کرد. اين آلبوم که «ماه من» نام دارد، ترکيبي از قطعات جديد و آثاري است که در سال‌هاي گذشته از اين هنرمند منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فنائيان سال‌ها قبل قطعه «دست من نيست» با مطلع «دست من نيست نفسم از عطر تو کلافه مي‌شه» را منتشر کرد و چندي بعد اين ترانه توسط «قميشي» -خواننده ساکن آمريکا- اجرا و منتشر شد. فنائيان در اين خصوص گفته که با پيگيري ماجرا دريافت که آن هنرمند بدون اطلاع از اين‌که اين ترانه پيش‌تر منتشر شده، آن را از ترانه‌سرا خريده و اجرا کرده است.
ترانه‌هاي آلبوم «ماه من» را به ترتيب يغما گلرويي (نه نرو)، عليرضا رعيت‌پيشه (آسمون)، کوروش صميعي (دست من نيست)، بهزاد سلطانيان (ماه من)، ايمان حقوقي (تقدير)، حميد خلف‌بيگي (کاش، باور) و پژمان نظرزاد (جدايي) سروده‌اند.
در زمينه ساخت ملودي و آهنگ، به‌غير از خواننده آلبوم که تقريباً نيمي از قطعات را آهنگسازي کرده، معين طاهري، نيکان، حميد خلف‌بيگي و حسام ناصحي با او همکاري کرده‌اند. همچنين نيکان، ميلاد بهشتي، فرهاد فنائيان، معين طاهري، حسام ناصحي و آرمان منشئي تنظيم قطعات را بر عهده داشته‌اند.
مازيار ظهيرالديني و کسري عارفان (ويولن)، کريم قرباني و مسيح مردي‌ها (ويولنسل)، فيروزويسانلو، اردشير فلاحيان، عادل موذن و فرهاد (گيتار) به‌عنوان نوازنده در اين آلبوم ايفاي نقش کرده‌اند.
صدابرداري قطعات آلبوم «ماه من» در استوديو «پاپ» توسط زنده‌ياد «ناصر فرهودي» و «ميلاد فرهودي» و نيز «آوا رکورد» توسط «شاهين منصوري» انجام شده و ميکس و مستر قطعات را شاهين منصوري، نيکان، آرمان منشئي، حسام ناصحي انجام داده‌اند.
مجوز انتشار اين آلبوم توسط موسسه «نواي مهر سپاهان» اخذ شده است.
«فرهاد فنائيان» قطعات آلبوم «ماه من» را به صورت رايگان در اختيار مخاطبين «موسيقي ما» قرار داده که مي‌توانيد آن را از «تماشاخانه» بشنويد و دانلود کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل

ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است