Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@13:21:30 GMT

چطور یک فایل صوتی در آیفون را روی مک پخش کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۳۸۹۷

آیا می‌دانستید که می‌توانید از آیفون خود به‌عنوان یک دستگاه ورودی صوتی در مک استفاده کنید؟ در واقع شما می‌توانید یک فایل صوتی موجود در آیفون را با استفاده از مک، پخش کنید. مشخص است که این کار، مزایای متعددی دارد. برای مثال شما می‌توانید به یک پادکست موجود در آیفون خود با استفاده از سیستم مک گوش دهید بدون آنکه نیاز باشد فایل مربوطه را انتقال دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قادر خواهید بود که به آهنگ‌های موجود در Spotify یا هر اپلیکیشن موسیقی دیگر با استفاده از سیستم مک خود که دارای اسپیکر‌های قوی‌تری است، گوش کنید.



البته باید گفت که متاسفانه این کار یک نقص نیز دارد؛ شما قادر نیستید که تماس‌های تلفن خود را به مک انتقال دهید، بنابراین این روش مناسبی برای ضبط مکالمه‌های تلفنی نخواهد بود. با این وجود این یک ترفند خوب تلقی می‌شود. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از این ویژگی را با هم بررسی کنیم.


نحوه پخش موزیک در ایفون، پخش فایل صوتی در آیفون

پخش فایل صوتی در آیفون



چگونه یک فایل صوتی در آیفون را روی سیستم عامل Mac پخش کنیم؟

قبل از آنکه مراحل زیر را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که یک کابل USB (مشابه همان کابلی که برای شارژ آیفون استفاده می‌کنید) داشته باشید. دستورالعمل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:



آیفون خود را با استفاده از کابل USB به مک وصل کنید.

در مک، فایل Audio Midi Setup را باز کنید. این گزینه در مسیر Applications > Utilities قابل دسترس خواهد بود.

اگر نام آیفون خود را در پنل سمت چپ مشاهده نمی‌کنید، به مسیر Window > Show iOS Device Browser بروید.

آیفون خود را در لیست پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

روی گزینه Enable کلیک کنید. در این حالت گوشی شما به یک دستگاه ورودی فایل صوتی تبدیل خواهد شد.

به همین راحتی شما قادر خواهید بود که هر فایل صوتی موجود در گوشی خود را (البته به‌غیر از تماس‌های تلفنی) با استفاده از مک پخش کنید.



اگر بخواهید فایل صوتی را قطع کنید کافی است که کابل USB را از مک جدا کنید. هرگاه این کابل را مجددا وصل کنید، پخش آهنگ ادامه خواهد یافت. اگر قصد دارید که خروجی پخش آهنگ به‌طور کامل قطع شود، مجددا به مسیر Applications > Utilities > Audio Midi Setup رفته، نام آیفون خود را از پنل سمت چپ انتخاب کرده و روی گزینه Disable کلیک کنید.



منبع:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فناوری آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی

گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از استریت تایمز، نیروهای مسلح کره جنوبی در نظر دارند یک ممنوعیت گسترده در ساختمان‌های نظامی این کشور برای استفاده از آیفون به خاطر افزایش نگرانی در مورد درز احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا، وضع کنند.
گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند.
طبق این سند، تصمیم ممنوعیت آیفون در نیروهای مسلح نتیجه اجلاس مشترک سران نیروی زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی بوده است.
در این اطلاعیه آمده است:«این ممنوعیت شامل هرگونه ضبط صدا می‌شود، از مکالمات رسمی شامل جلسات، مکالمات دفتری، اطلاعیه‌های تجاری و شکایات گرفته تا مکالمات غیر رسمی مثل تماس‌های تلفنی شخصی در داخل ساختمان‌های نظامی».
بررسی‌های لازم جهت گسترش این ممنوعیت به واحدهای دیگر هم در حال انجام است. سران ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از ماه آوریل به صورت آزمایشی  در شهر گیریونگ اجرا کرده‌اند. در صورت گسترش این ممنوعیت، کل کشور شامل آن خواهد شد.
این ممنوعیت تمام انواع ساعت‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی همراه را شامل می‌شود.
در صورت گسترده شدن این ممنوعیت، حدود 500 هزار نیروی نظامی کره جنوبی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. طبق گزارش موسسه تحقیقات دفاعی کره که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت می‌کند، تعداد کل نیروهای نظامی به 499800 نفر در 2022 می‌رسیده که شامل 365 هزار نفر در نیروی زمینی، 69800 نفر در نیروی دریایی و 65 هزار نفر در نیروی هوایی می‌شود.
طبق گفته برخی منابع، گوشی‌های هوشمند اندروید متعلق به سامسونگ الکترونیک از این ممنوعیت معاف می‌شوند، اما گوشی‌های آیفون کاملاً ممنوع خواهند بود. دلیل آن هم این است که آیفون کاملاً به تعهدات خود نسبت به محدودیت‌های مشخص شده توسط بخش امنیت موبایل وزارت دفاع کره جنوبی عمل نمی‌کند.
صحبت در مورد تحریم احتمالی آیفون در سپتامبر 2023 آغاز شد، وقتی اس‌کی‌تلگرام خبر از یک ویژگی بی‌سابقه ضبط مکالمات تلفنی برای آیفون از طریق نرم‌افزار A-Dot داد.
انتهای پیام/48

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)