Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری در مراسم میقات صالحین حلقه‌های تربیتی صالحین بسیج گفت: نیاز اولیه ما درحلقه‌های صالحین بسیج معرفت افزایی و بصیرت افزایی و تقویت معرفت است و کسانیکه درصالحین بسیج فعالیت می‌کنند باید قدرت علمی وفکری و ایمانی آنان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اهداف مهم حلقه‌های صالحین بسیج پرداخت و افزود: هدف حلقه‌های صالحین آموزشی نبوده بلکه هدف آن تربیتی می‌باشد و حلقه‌های صالحین، حلقه‌های رفتارسازی هستند.
عسکری با اشاره به اینکه امروز با حضور در حلقه‌های تربیتی صالحین بسیج باید با جنگ نرم دشمن مقابله کرد تصریح کرد: امروز دشمن از اینکه بخواهد تجاوز نظامی بکند، ناتوان هست و در نتیجه بدنبال فعالیت در عرصه جنگ نرم می‌باشد.
وی افزود: جوانان مان امروز باید با تأثیرپذیری درکلاس‌های آموزشی و تربیتی حلقه‌های صالحین از نظر علمی و فکری و ایمانی تقویت شوند و رشد پیدا کنند و سطح اطلاعات و معلومات هم باید با تشکیل کلاس‌ها ودوره‌های حلقه صالحین افزایش یابد تا بتوانند باجنگ نرم دشمن مقابله کنند.
فرمانده سپاه اراک به اهداف دیگر حلقه‌های صالحین بسیج اشاره کرد و گفت: اهداف دیگر حلقه‌های صالحین بسیج بصیرت افزایی است و ماباید جوانان بسیجی شرکت کننده درحلقه‌ها وگرو‌های تربیتی صالحین بسیج را با افکار و اندیشه‌های حضرت امام (ره) افکار و اندیشه‌های مقام معظم رهبری آشنا کنیم.
وی تصریح کرد: بسیج دو ماموریت دارد نخست ماموریت سازمانی شامل اموزش تربیت و دوم ماموریت رصد انقلابی گری یعنی رصد تمام عرصه‌ها شامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در این عرصه‌ها همیشه پیروز میدان بوده است.
عسکری در پایان گفت: بسیج مدرسه عشق است و ملت ما با این نام بسیج هشت سال با دشمنان این کشور و نظام جنگید و امروز باید فرهنگ بسیجی را درسطح جامعه به ویژه در بین دانش آموزان و جوانان این کشور ترویج و گسترش دهیم تا این یادگار امام عظیم الشان برای همیشه درتاریخ زنده بماند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

سحابی حلقه (M57) پیچیده‌تر از آن است که در یک تلسکوپ کوچک به‌نظر می‌رسد. حلقه مرکزی که به‌راحتی قابل مشاهده است حدود یک سال نوری وسعت دارد.
این نوردهی بسیار عمیق که تلاش مشترکی از داده‌های سه تلسکوپ بزرگ و مختلف را ترکیب می‌کند، رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان را که بسیار دورتر از ستاره مرکز آن گسترش می‌یابد، بررسی می‌کند.

این تصویر ترکیبی شامل نور قرمز ساطع‌شده از هیدروژن و همچنین نور مرئی و مادون قرمز است.

سحابی حلقه یک سحابی سیاره‌ای دراز است؛ نوعی سحابی که زمانی ایجاد می‌شود که یک ستاره شبیه به خورشید تکامل می‌یابد تا جو بیرونی خود را منفجر کند و به یک ستاره کوتوله سفید تبدیل شود.

این سحابی در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری به سمت صورت فلکی شلیاق قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم