Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:14:42 GMT

فیلم لحظه سرقت جواهرات سلطنتی از عمارت یک ثروتمند انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۵۳۸۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: چند سارق نقاب دار در روز روشن، جواهرات و اشیاء گرانبهایی با ارزش یک میلیون یورو را از عمارت یک ثروتمند انگلیسی به سرقت بردند.

حجم ویدیو: 6.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

چند سارق نقاب دار در روز روشن توانستند مقداری جواهرات و عتیقه جات به ارزش بیش از 1 میلیون یورو را از عمارت یکی از ثروتمندان انگلیسی به سرقت Stealing ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که منتشر شده است این سارقان را در حال خارج کردن اشیاء قیمتی از داخل عمارت " کریستوفر ایوانز" نشان می دهد.

بنا به گزارش پلیس Police هنگامی که سارقان وارد این عمارت سی اتاقه شده بودند کریستوفر به همراه همسرش " آنه ایوانز" (صاحبان عمارت) و سگ شان به پیاده روی رفته بودند.

این سرقت در تاریخ 9 جولای و در دهکده ای " بایبری" در شهرستان گلاسترشر انجام شد. پلیس تعداد سارقان را چهار نفر اعلام کرده است. از اشیاء با ارزش مسروقه می توان به چهار شمعدان نقره ای جورج سوم، یک گردنبند از جنس طلا و مقادیری الماس، طلا و یاقوت تاج پادشاهی متعلق به اواخر قرن 19 میلادی اشاره کرد.

همچنین سارقان یک حلقه انگشتر طلای 18 عیار الماس نشان، یک گردنبند با طلای 18 عیار مزین شده با چهار مروارید و یک النگوی طلای الماس نشان متعلق به همسر این مرد انگلیسی را به سرقت بردند. ارزش جواهرات دزدیده شده بیش از 1 میلیون یورو تخمین زده شده و احتمال می رود سارقان با استفاده از یک خودروی آئودی نقره ای یا خاکستری اقدام به این سرقت کرده باشند.

 پلیس محلی انگلیس تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدامی که دیروز در زندان کرج ناتمام ماند

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

مرگ غم‌انگیز دختر کنکوری در تهران

اعدام 3 مرد خشن در زندان بجنورد + عکس

دردسر دختر همسایه برای جوانی که تازه از خدمت سرباز برگشته بود

در این کافه تهران ورود بی حجاب آزاد است !

شیطنت های مجردی عروس چشم عسلی داماد را به دادگاه کشاند

تجاوز به زن 81 ساله در وان حمام + عکس

تجاوز با چوب به رویا عروس روستا در خانه مرد بی رحم + عکس

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! + عکس

راز کبودی های وحشتناک در بدنش عروس جوان / داماد در شهرستان بود!

تجاوز 8 مرد به زن شوهردار در شهر مرزی / شوهر بی غیرتم هیچ کاری نکرد

فرار عروس 16 ساله از خانه شیاطین / 4 جوان می خواستن با من همخوابی کنند!

زنم در آغوشم اوردوز کرد! / گفتگو با دزد خانه های قلهک تهران + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث سرقت جواهرات انگلیسی فیلم ثروتمند ویدیو ها عکس دختر قتل تجاوز جوان فیلم زن جوان پلیس ایران روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کد خبر 6092549

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند