Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا مجیدی فرماندار چابهار اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر برای فروش سوخت در مناطق مرزنشین چابهار مشخص شده اند.

وی بیان کرد: تاکنون آمار خانوار‌ها در ۹۲ روستای چابهار تایید نهایی شده و برای پرداخت وجوه حاصل از فروش سوخت به بانک عامل معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار افزود: واریز سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینی به حساب سرپرست خانوار‌ها پس از رفع موانع و مشکلات بزودی انجام می‌شود.

وی به محدودیت‌های بانک توسعه تعاون در افتتاح حساب برای خانوار‌ها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های بانک ملی مشکل افتتاح حساب و انتقال وجوه حساب مشترک به این بانک حل شده است و حداکثر تا هفته آینده سهم هر خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

مجیدی اظهار داشت: در نوبت اول ۲۰ میلیارد ریال حاصل از فروش سوخت سهمیه مرزنشینان به حساب بیش از ۱۰ هزار خانوار تایید شده واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: به محض اعلام لیست خانوار‌های هفت روستای دیگر، خانوار‌ها به بانک معرفی و نسبت به واریز سهمیه آن‌ها اقدام خواهد شد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان از تعامل و همکاری مسئولان ذیربط و معاونت اقتصادی فرمانداری برای تسریع در روند اداری و حل مشکلات پیش روی مرزنشینان قدردانی کرد.

وی گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف از تصمیمات و اقدامات اداری توسط مسولان از اصول اولیه و مبانی حقوق شهروندی است و مسلما نباید نسبت به افرادی که در چهارچوب قانون از تصمیمات دستگاه‌های اجرایی انتقاد می‌کنند پیش داوری داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

 روستا های چابهار مشمول طرح مرزنشینی برای فروش سوخت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229466 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • عبور از رودخانه با طناب
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد