Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج اله ایلیات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی شهر ازجمله مجتمع تجاری احداث‌شده بر روی زیرگذر آیت‌الله هاشمی در منطقه مهرویلا بیان کرد: بر اساس طرح تفضیلی و مطالعات انجام‌شده قرار بود در ضلع جنوبی این زیرگذر فضایی به‌عنوان پارکینگ طبقاتی جانمایی شود.

وی در ادامه بابیان اینکه احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در محدوده زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درواقع دو طرح مکمل هم هستند که بهره‌برداری از یکی بدون ساخت دیگری ممکن نیست، افزود: متأسفانه شهرداری کرج به‌موقع در مورد تملک اراضی موردنیاز برای احداث پارکینگ اقدام نکرد و پروژه مجتمع تجاری هم راکد مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر کرج با برشمردن اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد اقدامات مربوط به ساخت مجتمع تجاری مهرویلا انجام‌شده است، تأکید کرد: به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی در آن محدوده و در کنار آن بهره‌برداری از مجتمع تجاری بزرگ مهرویلا به‌یقین فرصت‌های اقتصادی خوبی به‌عنوان یک سرمایه مالی پیش روی شهرداری کرج خواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون در شهرداری کرج مذاکرات لازم برای دریافت بخشی از اراضی دولتی کناری زیرگذر آیت‌الله هاشمی به‌منظور احداث پارکینگ طبقاتی موردنیاز مجتمع تجاری در حال انجام است.

ایلیات در بخش دیگری از سخنان خود تنها اقدام لازم برای تکمیل پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهیدآجرلو کرج را دیوارکشی کنار ساختمان ستاد امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و اضافه کرد: مذاکرات لازم انجام‌شده است و با انتخاب پیمانکار این اقدام اجرایی خواهد شد.

وی در مورد تعیین تکلیف راه‌اندازی خطوط «بی. آر. تی» در کرج و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی عنوان کرد: این اقدام مصوبه اجرایی شورا را دارد، مرحله مطالعات طرح و انتخاب مشاور هم انجام‌شده و اقدامی قابل‌اجرا است اما هنوز عملیاتی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در مورد نتایج مثبت و منفی طرح ادغام سازمان در شهرداری کرج نیز گفت: این مصوبه به‌طور کامل اجرایی نشده و مشکلاتی در پی داشته است به‌عنوان نمونه در سازمان‌های جدید هنوز با دو شخصیت حقوقی در سطح تصمیم‌گیری‌ها مواجه هستیم.

وی بابیان اینکه ادغام سازمان‌های شهرداری طرحی موردقبول است که بررسی کارشناسانه در مورداجرای آن انجام صورت گرفته اما نیازمند انحلال کامل سازمان‌های قبلی است، افزود: قرار است نشستی با مسئولان شهرداری و اعضای شورا برگزار شود و در جریان آن نمایندگانی به‌عنوان مجریان طرح به توضیح و تشریح کامل آن بپردازند تا به‌طور کامل و بی‌عیب و نقص اجرایی شود.

کد خبر 4363829

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند زلزله سانحه تصادف دهه کرامت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است