Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، جواد ناصریان در نشست با مسئولان ستاد استانداری بوشهر تکریم ارباب و رجوع را از اولویت‌های مجموعه‌های وزارت کشور دانست و گفت: روزانه بیش از 5 میلیون نفر به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند که باید تلاش شود مردم از پیگیری خواسته‌های خود رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تکلیف وزیر کشور به همه مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: وزیر کشور به همه استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تکلیف کردند که با پاسخگویی مطلوب رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ایجاد میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی را از تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور دانست و گفت: بر این اساس میز خدمت در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مستقر و به مرور الکترونیکی می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم در مراجعه به میز خدمات ثبت و ضبط می‌شود افزود: با الکترونیکی شدن میز خدمت در مجموعه وزارت کشور مطالبات و خواسته‌های مراجعه کنندگان ثبت و ضبط و پیگیری می‌شود.

ناصریان از الکترونیکی شدن سامانه‌های پاسخگویی به مطالبات مردم در مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: اکنون بخشی از این سامانه در قالب بخش سامد در حال اجرا است و  این مجموعه تکمیل  و تجهیز می‌شود که بخشی از ارزیابی شاخص‌های عملکردی استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پیگیری مطالبات مردم در قالب تکریم ارباب و رجوع است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو