Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:27:45 GMT

جزیره خارگ در امنیت کامل است/ شرایط مطلوب برای صدور نفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۰۶۶

جزیره خارگ در امنیت کامل است/ شرایط مطلوب برای صدور نفت

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جزیره خارگ یکی از مهمترین و حساس‌ترین نقاط کشور است و می‌توان این جزیره را به عنوان مرکز ثقل انرژی کشور و حتی خاورمیانه نامید.

وی افزود: تامین امنیت پیرامونی و محیطی این جزیره یکی از موارد بسیار مهم و مد نظر شورای تامین بخش ویژه خارگ، شهرستان و حتی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: در این جزیره روزانه نفتکش‌های پهن‌پیکر فراوانی از کشورهای مختلف به‌منظور بارگیری نفت خام و همچنین محصولات پتروشیمی به جزیره تردد دارند.

رضایی با تقدیر از عملکرد سپاه خارگ تصریح کرد: سپاه دریایی جزیره خارگ هم اکنون با صلابت کامل به‌صورت مستمر تامین امنیت آبراه بین الملی جزیره خارگ را بر عهده دارد و بصورت مستمر تحرکات در محیط پیرامونی ایران اسلامی را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: فرماندهی سپاه دریایی خارگ و پرسنل خدوم و تحت امر آن در حوزه امنیت دریایی در خلیج همیشه فارس تلاش ویژه‌ای داشته‌اند که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محیط فرهنگی، اجتماعی جزیره خارگ خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت ثارالله خارگ با برنامه ریزی مدون که در حوزه فرهنگی و اجتماعی جزیره خارگ بصورت کوتاه مدت صورت داده است توانسته آسیب های اجتماعی و فرهنگی جزیره را بخوبی شناسایی کند و برخی از این مشکلات را بصورت ریشه‌ای و علمی رفع کند.

وی تصریح کرد: این پایان کار نیست باید تمامی دستگاه‌ها اجرایی در این زمینه با بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 4363981

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ محمود رضایی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند زلزله سانحه تصادف دهه کرامت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل

حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با اشاره به این نکته که بیش از ۳۸ هزار داوطلب در ۵ گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند، گفت: ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب در گروه ریاضی فیزیک، ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب در گروه علوم تجربی، هزار و ۷۱۰ داوطلب در گروه هنر و ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردند.

او با تاکید بر اینکه با همت همه ارکان برگزاری آزمون، این رویداد به سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای در استان برگزار شد، افزود: از مجموع داوطلبان، تعداد ۲۴۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴۰۹۳ داوطلب مرد بودند که در ۱۹ حوزه امتحانی و در ۱۷ شهرستان شامل: آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت پرداختند.

بازدید یوسف نوری استاندار جدید مازندران و دکتر سیدجلال موسوی خطیر معاون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی از حوزه‌های برگزاری آزمون بابلسر و ساری، از دیگر نکات قابل اشاره در این آزمون بود.

نتایج آزمون نوبت اول، براساس تقویم اعلامی سازمان سنجش، نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد. هم‎چنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، نوبت دوم آزمون سراسری، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی، در همان زمان می‌توانند انتخاب رشته کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند