Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@22:54:25 GMT

مدافع بارسلونا در آستانه انتقال به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۶۱۴

مدافع بارسلونا در آستانه انتقال به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم عملکرد موفقیت آمیز یری مینا در جام جهانی، بارسلونا علاقه ای به حفظ این مدافع جوان ندارد و 2 باشگاه منچستریونایتد و اورتون در حال حاضر جدی ترین مشتری های این بازیکن به شمار می آیند.

 

 

پیشنهاد اورتون مبلغ 30 میلیون یورو به علاوه 4 میلیون پاداش بوده اما یونایتد نیز در روزهای اخیر با جدیت بیشتری به یری مینا است و با توجه به اینکه مدت زیادی تا پایان بازار تابستانی در انگلیس نمانده است، به روند مذاکرات جدیت بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته یری مینا گزینه سوم مورینیو برای تقویت خط دفاعی تیمش بود اما عدم توافق با تاتنهام بر سر انتقال توبی آلدروایرد و البته با لستر برای جذب مگوایر باعث شده با توجه به فرصت کوتاه باقیمانده، تمایل یونایتد به این انتقال پررنگ تر شود.

 

با توجه به رد پیشنهاد مالی اورتون، شیاطین سرخ باید مبلغی بالاتر از تافی ها به بارسلونا ارائه بدهند. اما در نهایت به نظر می رسد توافق با یکی از این 2 باشگاه بر سر انتقال یری مینا انجام شده و این مدافع کلمبیایی بعد از نیم فصل حضور در بارسلونا راهی لیگ برتر شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم