Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:51:20 GMT

کوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۲۰۶۶

کوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو است

ظاهرا طبق گفته رسانه های ایتالیایی، رابیو هدف بعدی روسونری است.

طرفداری- میلان پس از خرید گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا متوقف نمی شود. لئوناردو می داند این تیم نقاط ضعفی دارد و باید آن ها را پوشش دهد.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، آدریان رابیو، هافبک جوان و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن که در ابتدای تابستان مشتریان زیادی داشت و حتی بارسلونا هم تمام تلاشش را برای جذب وی انجام داد، مورد توجه شخص لئوناردو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که گفته می شد او به دلایلی قصد دارد قراردادش را با باشگاه تمدید کند، میلان به او پیشنهاد داده است.

این باور وجود دارد که رابطه میان این بازیکن و لئوناردو بسیار خوب است و رابیو علائم مثبتی مبنی بر به وقوع پیوستن این انتقال فرستاده و نسبت به پروژه جدید دیاولو قانع شده است. قرارداد رابیو با پاری سن ژرمن تا سال 2019 اعتبار دارد. با این حال ممکن است موانعی وجود داشته باشد که البته با مذاکره حل شود.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آمیلانفرانسهلوشامپیونهپاری سن ژرمننقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: آدریان رابیونقل و انتقالات میلانلئوناردو برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ لحظه‌ی ورود لئوناردو بونوچی به شهر تورینجشن تولد اصغر حاجیلو، سرپرست استقلال در اصفهان برگزار شدتراشتگن: کاپیتانی بارسلونا افتخار است؛ نیمکت نشینی در جام جهانی سخت بودماتیا کالدارا پس از ورود به شهر میلان: بسیار خوشحالم؛ بازی در کنار رومانیولی هیجان انگیز خواهد بودبا تایید مربی فولاد خوزستان، سروش رفیعی در دیدار با پرسپولیس بازی خواهد کردپیش بازی پرسپولیس-فولاد؛ تقابلی برای صدرنشینی(به همراه نظرسنجی)استقبال سرد از بونوچی در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس (عکس)گونزالو هیگواین پیراهن میلان را بر تن کرد (عکس)موندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استدانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - جیووانی دوس سانتوس به یوکوهاما مارینوس (فصل 2007/08)مهدی امینی، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید: می توانیم در بازی های آسیایی قهرمان شویمملکی، دروازه بان سپیدرود: در گسترش فولاد خیلی در حقم بدی کردندبا حذف واسطه و به دور از هیاهو؛ عملکرد درخشان زنوزی در ساختِ تراکتورِ کهکشانیبرانکو: دیدارهای پرسپولیس و فولاد همیشه سخت است؛ خوزستان، سرچشمه بازیکنان بااستعداد استلئوناردو بونوچی به تورین رسید (عکس)دانلود؛ لحظه‌ی ورود گونزالو هیگواین به شهر میلانحریفان تیم ملی فوتبال بانوان در نخستین مرحله انتخابی المپیک 2020 مشخص شدنددانلود؛ اضافه شدن نیمار به اردوی پاری سن ژرمن در چینجام باشگاه های فوتسال آسیا؛ شروع مقتدرانه مس سونگوندانلود؛ اولین روز حضور شیمه ورسالیکو در باشگاه اینتر بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!غیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوسترومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعینگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوسغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شودگونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)موندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استرسمی؛ همام طارق به استقلال تهران پیوستپیام توییتری مارسیال: همیشه خانواده ام در اولویت قرار دارد؛ فردا به منچستر بر می گردمپیام توییتری مارسیال: همیشه خانواده ام در اولویت قرار دارد؛ فردا به منچستر بر می گردم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«محمدرضا میرتاج‌الدینی» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

به نظر بنده اکثریت کماکان با فراکسیون نیروهای انقلابی مجلس همسو خواهند بود البته اقلیت این مجلس از مجلس گذشته قوی‌تر بوده و شامل نیروهای مستقل، اعتدالی و اصلاح طلب خواهند بود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

اصلاحات در نظام بانکی، اصلاح ساختار بودجه برای حذف کسری بودجه و حمایت از تولید و صنعت برای اشتغال جوانان

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اولویت من بوده و اکنون در مجلس فعلی هم عضو این کمیسیون هستم.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

مهمترین چالش استان تنش آبی است که راهکار آن انتقال آب ارس به تبریز بوده تا مشکل آب شرب، صنعت و کشاورزی تبریز را برطرف کرد و چالش دوم احیای دریاچه ارومیه است که باید برنامه‌های جدی و عملیاتی اجرا شود و ۲۷ برنامه وجود دارد که برخی اجرا و برخی نشده است.

خط انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه در فاز اول به اتمام رسیده و تکمیل فازهای بعدی باید پیگیری شوند.

انتقال آب از دریاچه وان ترکیه به ارومیه موضوع دیگر بوده پیشنهاد می‌کنم نیروگاه هزار مگاواتی احداث شود که برق آن به ترکیه و آب آن به ایران برسد و همکاری برد برد میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه است.

موضوع بعدی تکمیل خط راه آهن میانه به تبریز بوده که تا ایستگاه خاوران تکمیل شده و ۲۳ کیلومتر از خاوران به تبریز باقی مانده و باید عملیاتی شود.

مورد بعدی می‌توان به خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز و چشمه ثریا اشاره کرد که ۸۰ کیلومتر آن نیازمند ارتقا و ۲۲۰ کیلومتر باید احداث شود و سندی نیز بین ایران و ترکیه توسط وزرا امضا شده و باید عملیاتی شود.

کد خبر 6080936

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا