Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:16:21 GMT

تمام تجریباتم را در اختیار بازیکنان گذاشتم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۲۲۸۸

تمام تجریباتم را در اختیار بازیکنان گذاشتم

سرمربی تیم جوانان والیبال دختران اصفهان گفت: بازیکنان را از نظر روانی آن ها را آماده کرده بودم و آن ها در مسابقات نشان دادند حرفه ای تر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم جوانان والیبال دختران اصفهان در حالی قهرمان ایران شد که سمیرا ایمانی سرمربیگری این تیم را بر عهده داشت. ایمانی در دورانی که والیبال بازی می کرد به عناوین بسیاری دست یافت و در حال حاضر پر افتخارترین بانوی والیبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شروع اردوهای آماده سازی تیم جوانان اصفهان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری، گفت: از اردیبهشت ماه امسال کار خود را با تست گرفتن ۲۰۰ نفر دختر متولد سال های ۸۰ تا ۸۲  و با شاخص قدی بالای ۱۷۵ از سرتاسر استان آغاز کردیم و پس از دو هفته تست گیری تعداد را به ۳۰ نفر رساندیم.

سرمربی تیم جوانان والیبال دختران اصفهان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری فدراسیون والیبال مبنی بر انتخاب بازیکنان بلند قد، پس از ۲۰ روز تمرینات پیشرفته ۱۲ نفر را انتخاب کردیم.

ایمانی در مورد سطح برگزاری این مسابقات دسته یک جوانان کشور اظهار کرد: سه سال است که هدایت جوانان را برعهده دارم و امسال سطح مسابقات خیلی بالا بود، چرا که متولدین رده سنی ۸۰ تا ۸۲ که با تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودند در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: داورهای بین المللی که این مسابقات را قضاوت می کردند، سطح بازی ها را در حد سوپر لیگ می دانستند و فکر می کنم که در سه سال اخیر، بالاترین سطح مسابقات را ما داشتیم.

سرمربی تیم جوانان والیبال دختران اصفهان در مورد آینده تیم دختران اصفهان و برنامه های آینده این تیم، گفت: امیدوارم که بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم تا با این بازیکنان در لیگ دسته اول کشور شرکت کنیم چرا که بازیکنان بسیار راغب هستند در سطوح بالاتر والیبال بازی کنند و این مسئله بخاطر پیشرفت زیاد آن ها در طول ۶۰ جلسه تمرینی است که با آن ها داشتیم.

ایمانی خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه خودم در تیم ملی والیبال، تمام تجریباتم را در اختیار بازیکنان گذاشتم و از نظر روانی آن ها را آماده کرده بودم. بازیکنان در مسابقات نشان دادند حرفه ای تر شدند و امیدوارم بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم تا این بازیکنان بتوانند بهتر شوند زیرا هیئت والیبال، توانایی پوشش مالی این تیم را به طور کامل ندارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال بانوان ورزش بانوان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده سرمربی اسطوره ای تیم ملی والیبال برزیل اسامی بازیکنان خود را برای لیگ ملتها معرفی کرد که در بین اسامی والاس دسوزا و مائوریسیو بورخس دو بازیکن با تجربه نیز در لیست هستند و به تیم ملی بازگشته اند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

پاسورها: برونو رزنده، فرناندو کرلینگ،  تیاگوینیو،رندریک و  متئوس برازیلیا

دریافت کننده ها: ریکاردو لوکارلی، یوآندی لئال، هنریک هونوراتو، ویکتور کاردوزو، آدریانو ژاویر، لوکاس برگمن، مائوریسیو بورخس آلمیدا، آرتور بنتو و پائولو وینیسیوس

سرعتی‌زن ها: لوکاس ساتکمپ، فلاویو گالبرتو، جودسون نونیز، ایساک سانتوس، اوتاویو پینتو و ماتئوس پینتا

قطر پاسور ها: آلان سوزا، والاس دسوزا،  دارلان سوزا، ابوبکر نتو، چیزوبا نِوِس و فیلیپه روکه

لیبرو ها: تالس هوس، مایکو ریس ناسیمنتو و الکساندر الیاس

تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود به مصاف برزیل خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان