Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام اسماعیلی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان گفت: هدف از تشکیل شورای امر به معروف در مراکز تولیدی و صنعتی تجمیع ظرفیت‌ها و هماهنگی و تعامل بیشتر بین مدیران و کارکنان مجموعه است تا با شناسایی معروف ها و منکرات در بخش های تولید و نیروی انسانی به مثابه یک اتاق فکر برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد امر به معروف اظهار کرد: تمام افراد می توانند در ایجاد معروف و زدودن منکر سهیم باشند و وظیفه شورا این است که فریضه امر به معروف را به درستی برای پرسنل تفهیم کنند و تک تک کارکنان نیز در هر پست و مقامی، چشم ناظر و قلب تپنده تولید باشند و روحیه مسئولیت پذیری و مطالبه گری سازمانی داشته باشند.
وی گفت: در مراکز صنعتی و تولیدی مصادیق معروف و منکری وجود دارد که هر کدام در افزایش تولید و ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها اثر بخش هستند که از مهمترین مصادیق معروف می توان به مدیریت انرژی و جلوگیری از ضایعات و رسیدگی به خانواده های پرسنل از طریق آموزش های مختلف اشاره کرد.
در ادامه ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان گزارشی از وضعیت شورای امر به معروف فولاد هرمزگان ارائه نمودند و اظهار داشتند: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید نظم دهی خاص به ذهن ها دهد که ثمره آن انضباط اجتماعی و کاری می باشد و تاثیر مستقیم در بالا بردن تمرکز نیروها در کار دارد.
در پایان احکام اعضا شورا توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان و مدیرعامل فولاد هرمزگان به آنان اهدا گردید.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند