Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@17:45:50 GMT

دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن لروی سانه به منچستر سیتی (2016)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۵۹۷۶

‍‍‍‍‍‍

دانلود (17.3MB)

طرفداری- سال 2016 در چنین روزی، لروی سانه به منچستر سیتی پیوست. به همین مناسبت صفحه رسمی این باشگاه ویدیو ای را منتشر کرده است. این وینگر جوان و آلمانی تاکنون 15 بار برای سیتی گلزنی کرده است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهسیتیآلماندسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوانگلستانمنچسترسیتیبرچسب‌ها: لروی سانهپلی به گذشتهLeroy Sané برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر کوین میرالاس در یک قدمی انتقال قرضی به فیورنتینادانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن لروی سانه به منچستر سیتی (2016)ترکیب تیم های پیکان و سایپا مشخص شدجلسه مدیران تراکتورسازی برای حل مشکلات این باشگاهماتیا کالدارا در پیراهن میلان (عکس)رسمی؛ ترکیب تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد اعلام شدرسمی؛ قرارداد عبدولایه دوکوره با واتفورد تمدید شددانلود؛ حضور لئوناردو بونوچی در جمع هواداران یوونتوسحاشیه دیدار ذوب‌ آهن و استقلال؛ افتتاح رختکن فولاد شهر توسط وینفرد شفربازیکنان پرسپولیس در هتل با اعضای تیم سایپا رو در رو شدنددانلود؛ مهارت بازى با پاى تراشتگن در تمرینات بارسلوناآمادگی تاتنهام برای گوش کردن به پیشنهاد ها برای آلدرویرلد، رز و دمبلهمارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهددانلود؛ آواز خواندن بوفون در جمع بازيكنان پاری سن ژرمنحواشی دیدار ذوب آهن-استقلال؛ هواداران استقلال جایگاه پشت دروازه را پر کردندغیررسمی: آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستتلاش های نیوکاسل برای انتقال استنلی انسوکی از پاری سن ژرمن به نیوکاسلقلعه نویی: حیف که امثال عزیزی و کریمی از فوتبال دور هستند؛ هر مربی که بگوید سپاهان را قهرمان می‌کند قصد کلاه‌برداری داردپیش بازی سپیدرود-سپاهان؛ ارتش ژنرال در سرزمین های شمالی به دنبال پیروزی نخسترد شدن پیشنهاد برنلی برای جی رودریگز به وسیله وست برومویچ بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!غیررسمی: آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعیموندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استانگیزه مضاعف محسن مسلمان برای درخشش مقابل استقلالاستقبال سرد از بونوچی در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس (عکس)چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!کوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو استسمدو: بودن یا نبودن رونالدو در رئال مادرید برای بارسلونا اهمیتی نداردگونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)الگری: بونوچی به یوونتوس بازمی‌گردد؛ از هیگواین و کالدارا تشکر می‌کنم و از این بابت متأسفم که نقل و انتقالات مجبورمان کردالگری: بونوچی به یوونتوس بازمی‌گردد؛ از هیگواین و کالدارا تشکر می‌کنم و از این بابت متأسفم که نقل و انتقالات مجبورمان کرد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، ژو آلوز، فوتبالیستی که زمانی پیراهن منچسترسیتی و اورتون را در لیگ برتر می‌پوشید، اخیراً به دلیل امتناع از پرداخت نفقه به همسر سابقش، مایارا کویدرولی، دستگیر شد.

مطابق گزارش روزنامه سان انگلیس، این فوتبالیست برزیلی 37 ساله در شرایط عجیبی دستگیر شده است. او مجبور شد از اتوبوس تیم فعلی خود یعنی آمازوناس برزیل، پیاده شود و بلافاصله توسط پلیس بازداشت شد. او قرار بود در بازی تیمش شرکت کند اما سر از بازداشتگاه درآورد.

آرتور ماتیاس، وکیل این بازیکن، به سان گفت:"به دلیل بدهی قدیمی، در یکی از شهرهای ایالت باهیا حکم بازداشت او صادر شد. این بدهی بدون شک تسویه خواهد شد و ما امیدواریم که او آزاد شود."

ژو آلوز در مجموع هشت فرزند دارد، دو فرزند او از کلودیا سیلوا، همسر فعلی‌اش، هستند او شش فرزند دیگر هم دارد.

زمان حضور ژو آلوز در لیگ برتر به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. او در تابستان 2008 از زسکا مسکو در ازای 24 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و جزو اولین خرید بزرگ این باشگاه از زمان انتقال به مالکان قطری بود.

دیگر خبرها

  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • پیوستن قزاقستان به جمع شرکای کریدور ترانس افغان
  • وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم
  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری