Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: اینطور که شما می‌گویید بازی خوب نبوده اما چیزی که من دیدم ذوب‌آهن یک بازی فوق‌العاده زیبا و تاکتیکی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما فکر نکنید ما مقابل یک تیم محلی بازی می‌کنیم ما با تیم استقلال بازی کردیم که یک مربی بین‌المللی دارد. امروز هم دیدیم که بچه‌های ذوب‌آهن فوق‌العاده زیبا بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. به هر حال فکر می‌کنم به این شکل سؤال مطرح کردن یک مقدار غیرمنصفانه است.

وی در پاسخ به این سؤال که یک بحثی مطرح است در مورد جایگاه هواداران واقعا این موضوع 10 درصد و 30 درصد در نهایت قرار است به کجا برسد، گفت: ما مصر هستیم که از حق قانونی استفاده کنیم. امروز هم دیدید که هواداران ذوب‌آهن خیلی بیشتر از گذشته آمده بودند. تقریبا سکوی مقابل که 85 درصد ظرفیت استادیوم را تشکیل می‌دهد در اختیار هواداران ذوب‌آهن بود. پشت نیمکت هم هواداران ذوب‌آهن سکوها را پر کرده بودند. در نهایت فرماندهی میدان است که تصمیم می‌گیرد، در چینش هواداران باشگاه تقریبا در این زمینه تابع فرماندهی میدان است. در جلسه‌ای که در شورای تامین انجام می‌شود چینش هواداران مشخص می‌شود. فکر می‌کنم امروز به حق‌شان رسیدند امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران بیشتری بیایند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که گویا یک اتفاقی در جایگاه VIPافتاد و درگیری کوچکی بین هواداران به وجود آمد. موضوع چه بود گفت: من ندیدم.

وی در واکنش به این سوال که این بحث که می‌گویند هوادارانی که درگیر شده بودند به دستور آذری از VIP خارج شدند آیا صحت دارد، گفت: نظم و انضباط کلا در استادیوم بر عهده نیروی انتظامی و یگان ویژه است. در این زمینه اصلا حق اظهارنظر نداریم به این شکل، شما اگر دقت نظر داشته باشید هر گونه تنشی که بین هواداران باشد را یگان ویژه کنترل می‌کند. اصلا ما در این زمینه دخالتی نداریم و شان و منزلت مدیر یک باشگاه خیلی بالاتر از این است که در یک مسابقه کسی را در استادیوم جابجا کند.

آذری در پاسخ به این سؤال که شرایط مصدومیت رضا حبیب‌زاده زننده گل اول ذوب‌آهن در حال حاضر در چه شرایطی است،؛ گفت: با توجه به صحبتی که با بچه‌های اورژانس داشتیم و با مدیر بیمارستان فولادشهر، فک او شکسته است. از بچه‌های کادر پزشکی خودمان و تیم استقلال تشکر می‌کنم که به موقع بالای سر او رسیدند چون زبان رضا جلوی تنفس را گرفته بود و ممکن بود حادثه بدی رخ دهد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که ماجرا به همین جا ختم شد. اما فک رضا شکسته و امیدوارم امشب هر چه سریع‌تر فک او جراحی شود تا هر چه سریع‌تر به ترکیب تیم بازگردد. او جای بازیکن بزرگی مثل مرتضی تبریزی را گرفته و با توجه به اینکه در آن پست بازی می‌کند بتواند جای او را پر کند.او به اصفهان منتقل شده است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تراکتور در خانه، ذوب آهن اصفهان را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت.

شایان مصلح، مدافع چپ ذوبی‌ها که از این شکست ناراحت بود مصاحبه کوتاهی در میکسدزون انجام داد.

مصلح در پاسخ به اینکه علی‌رغم بازی خوب باختند گفت: خسته نباشید می‌گویم به دو تیم بازی جانداری بود و تبریک می‌گویم به تراکتوری‌ها و هواداران‌شان.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم