Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این همایش که در محل بزرگترین گود زورخانه ای کشور در بردسکن با حضور 500 ورزشکار از 22 استان و 51 شهرستان برگزار شد؛ رئیس اسبق فدراسیون کشتی بر ضرورت حمایت بیشتر از ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی تاکید کرد.
محمدرضا طالقانی، با تقدیر از میزبانی بردسکن برای این همایش ملی گفت: بردسکن می تواند مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای آسیا را میزبانی کند که من موضوع را پیگیری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بردسکن نیز با تقدیر از حضور ورزشکاران در این همایش ملی گفت: این رویداد در راستای تحکیم هویت ایرانی و اسلامی بر مدار وحدت و همبستگی، بر اساس ارزش های اسلامی، اصالت ایرانی، فرهنگی و تاریخی با تاسی به بزرگ پهلوان جهان اسلام امام علی(ع) برگزار می شود.
ابراهیم قاسم‌پور با تقدیر از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که برای سومین سال متوالی در این همایش ملی حضور می یابد، ابراز امیدواری کرد که سال آینده این ورزش پهلوانی با حضور ورزشکارانی از 31 استان کشور در بردسکن برگزار شود.
وی همچنین خواستار توجه به امکانات ورزشی بردسکن و تامین تجهیزات مورد نیاز از جمله بهره‌برداری از مجموعه سالن باستانی شهید اسماعیلی بردسکن از سوی مسئولان استان شد.
در این همایش نمایندگانی از استان‌های مختلف به ‌اجرای حرکات نمایشی ورزش باستانی پرداختند.
در بردسکن، 25 هیأت ورزشی با یکهزار و 100 ورزشکار بیمه شده و سازماندهی شده در این عرصه فعالیت دارند.
بردسکن در فاصله 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
5132/7497
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارزش های اسلامی استان کشور استان های مختلف فدراسیون کشتی مشهد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیأت زورخانه‌ای و ورزش پهلوانی گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت ماه روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) فرخ شهر بیش از ۲۰ ورزشکار و قهرمان این رشته به اجرای برنامه پرداختند.
مهدیان افزود: در پایان از قهرمان و نشان آوران مسابقات کشوری سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند