Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@15:09:46 GMT

آغاز زیبازسازی امامزاده مختار خوراسگان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۰۹۶۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: مرحله دوم این طرح شامل زیبا سازی و نماکاری دیوار ضلع غربی آستان مقدس امامزاده مختار(ع) خوراسگان با بیش از دو میلیارد ریال کمک خیران بقعه ساز آغاز شده است.

حجت الاسلام سید محمد هادی روح الامینی افزود:  بامحوریت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در این طرح عمرانی درمدت 9 ماه  به مساحت 220  متر مربع از کاشی کاری و آجر برای زیبا سازی و نماکاری این آستان مقدس استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نسب شریف  امامزاده مختار(ع) خوراسگان در شهرستان اصفهان به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می رسد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما زیباسازی امامزاده مختار خوراسگان خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان