Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فوتسال آسیا در اردوی تیم مس سونگون در اندونزی حاضر شد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونگون،  صبح امروز (جمعه)، علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال آسیا و علی تارقلی‌زاده رئیس کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا از اردوی مس ورزقان در یوگیاکارتای اندونزی بازدید نموده و با بازیکنان و کادر فنی تیم دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس ورزقان روز گذشته در اولین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 - اندونزی توانست تیم سیپر تاجیکستان را با نتیجه 9 بر 2 شکست دهد و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات خود را معرفی کند.

باشگاه مس سونگون ورزقان نیز به نمایندگی از جامعه فوتسال ایران با اهدای تندیس صنایع دستی مس به علی کفاشیان و علی تارقلی‌زاده از زحمات مستمر ایشان در کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای پیشرفت فوتبال و فوتسال میهن عزیزمان متحمل می‌شوند، تجلیل کرد.

تیم مس ورزقان صبح فردا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 به مصاف تیم AGMK ازبکستان خواهد رفت و روز دوشنبه نیز با تیم بانک بیروت لبنان دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1414/P1435/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی کفاشیان تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی کفاشیان تیم فوتسال مس سونگون علی کفاشیان تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم

دریافت 6 MB

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود. بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسوولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است