Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:58:17 GMT

لورل و هاردی جشنواره فیلم لندن را به پایان می‌برند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۲۹۴۹

لورل و هاردی جشنواره فیلم لندن را به پایان می‌برند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فیلم «استن و اولی» که درباره دو اسطوره دنیای کمدی است، به عنوان اختتامیه جشنواره فیلم لندن انتخاب شد.

شصت و دومین جشنواره فیلم لندن (BFI) با اولین اکران جهانی کمدی درام «استن و اولی» با بازی استیو کوگان و جان سی‌رایلی در نقش استن لورل و اولیور هاردی ۲ کمدین فراموش نشدنی، به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ۲۱ اکتبر در سینه‌ وردل در میدان لستر اکران می‌شود. کارگردان فیلم جان اس.برد از حاضران در این رویداد خواهد بود. جف پاپ نویسنده فیلمنامه و گروه بازیگران فیلم نیز در نخستین اکران جهانی آن حضور می‌یابند.

این فیلم از ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ اکران جهانی خود را آغاز می‌کند.

فیلم «استن و اولی» درباره سفر این ۲ کمدین در بریتانیا و ایرلند در قالب یک تور است و نشان دهنده عشق آنها به اجرای نمایش و نیز دوستی صمیمانه‌شان با هم و نیز علاقه مردم به آنهاست.

تریشیا تاتل مدیر هنری جشنواره فیلم لندن انتخاب این فیلم را تجلیل از سینمای کمدی و این زوج خواند.

جشنواره فیلم لندن از چهارشنبه ۱۰ اکتبر(۱۸ مهر) شروع می‌شود و تا یکشنبه ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) به کار خود ادامه می‌دهد.

برنامه کامل این دوره جشنواره پنجشنبه ۳۰ آگوست اعلام می‌شود.

فیلم افتتاحیه این جشنواره «بیوه‌ها» ساخته جدید استیو مک‌کویین است.

کد خبر 4364558

منبع: مهر

کلیدواژه: بریتانیا جشنواره فیلم لندن فیلم کمدی تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سینمای مستند رادیو کنسرت موسیقی سریال ایرانی برنامه رادیویی سینمای آمریکا خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین