Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:44:15 GMT

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مورد توجه دولت باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۳۴۱۷

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مورد توجه دولت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوای الهی موجب مقاومت انسان در برابر خطرات می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه نمازجمعه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت نماز جمعه، افزود: رهبر فرزانه انقلاب نماز جمعه را قرارگاه معنوی، تقوایی، بصیرتی، فرهنگی و ایمانی معرفی کرده‌اند و این تعریف، جایگاه عظیم نماز جمعه و اهمیت کار شما را به خوبی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شادگان با تأکید بر اینکه نمازجمعه یکی از مصادیق وحدت‌بخش جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از اطلاعاتی که نیاز بود در اختیار مردم قرار بگیرد، از تریبون نمازجمعه به مردم انتقال داده می‌شد و به همین علت بررسی نقاط ضعف و قوت این تریبون در شرایط فعلی اهمیت بسیاری دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: روز خبرنگار فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر خبرنگاری و قدردانی از زحمات بسیار آنها است.

حجت الاسلام شرفی دامه داد: خبرنگاری و فعالیت های رسانه ای در کشور ما رشد گسترده ای پیدا کرده و ما از قشر زحمتکش خبرنگار که با جان و دل در عرصه ها مختلف نقش و رسالت خود را ایفا می کنند، صمیمانه قدردانی می کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به رفع مشکل معیشتی مردم گفت: از خواسته های مهم و همیشگی مردم از مسئولان این است به صورت جدی و عملی به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها باشند که امری لازم و شایسته و مورد تاکید نظام اسلامی است.

خطیب جمعه شادگان خاطرنشان کرد: توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است چرا که امروز مشکلات اقتصادی باعث بروز معضلات فراوانی در جامعه ما شده است.

وی بیان کرد: دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش مضاعف داشته باشند؛ کشور ما به یک تیم اقتصادی قدر و اندیشمند و دارای مدیریت اقتصادی برای عبور از این معضل سخت نیاز دارد.

کد خبر 4364589

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شادگان خطبه های نماز جمعه بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد یاسوج خرم آباد شهرکرد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه زلزله سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید