Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت تیم ملی با شرایط استقلال و پرسپولیس رابطه مستقیم دارد و یکی از دلایل مهم نتایج تاریخی ایران در جام‌جهانی شرایط خوب این دو تیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار با علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت فوتبال ملی و رابطه مستقیم آن با شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمانی که این دو باشگاه قوی بوده اند فوتبال ملی ما هم شرایط خوبی داشته است. امسال هم که تیم ملی ما در جام جهانی روسیه نتایج تاریخی گرفت، یکی از دلایل مهمش این بود که استقلال و پرسپولیس وضعشان خوب است.

وی با تاکید دوباره بر شرایط خوب سرخ آبی ها‌ی پایتخت، افزود: هر کدام از آن‌ها یک جام داخلی را فتح کردند و هر دو در لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده اند و تا یک چهارم صعود کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شاء الله یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس امسال فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود.

دکتر سلطانی فر با اشاره به سه بازی تیم ملی در جام جهانی روسیه، گفت: ایرانی‌هایی که از کشور‌های دیگر آمده بودند هم دلشان با تیم ملی بود و قلب همه آن‌ها و مردم کشور برای عزت و سربلندی ایران می‌تپید.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: بازی‌ها و نتایج تاریخی تیم ملی در جام جهانی باعث شد، یک ملت بخندد، شاد شود، احساس غرور کند و اعتماد به نفس داشته باشند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سلطانی فر وزیر ورزش پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری مناسب مسابقه فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و نارسایی‌های احتمالی، پیشنهادات اعضا برای رفع موانع در جهت میزبانی مناسب شهرستان قائم شهر از این مسابقه مهم بررسی و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

او در حاشیه این نشست گفت: ضمن اینکه تمام ظرفیت‌ها را برای میزبانی شایسته این مسابقه بکار خواهیم گرفت، اما نساجی نماینده همه‌ مردم مازندران در لیگ برتر است و روز‌های حساسی را رقابت‌های آینده دارد و لذا وظیفه داریم همدل و همصدا همه‌ امکانات را برای کمک به تنها تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال بکار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به حساسیت بسیار زیاد در روز‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال نیز گفت: دریای بابل این روز‌ها به حمایت همه‌ مسئولان و همه‌ مردم مازندران نیازمند است و باید تلاش کنیم تا تنها سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال حفظ گردد.

در این نشست درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، سیف الله پور قائم مقام مدیرعامل نساجی، آذری رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با برگزاری این مسابقه حضور داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است