Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:56:00 GMT

سه عضو تیم سانادا ایران به نیمه نهایی صعود کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۵۴۸۹

سه عضو تیم سانادا ایران به نیمه نهایی صعود کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان از صبح پنجشنبه با حضور ۲۵۰ ووشوکار از ۲۶ کشور به میزبانی کشور «ماکائو» آغاز به کار کرده است و تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت. تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویداد مهم شرکت کرده است.

ووشوکاران دانشجوی ایران در دومین روز رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان به یک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی به سه تن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا ریکی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای پسران برابر حریفی از کشور اندونزی قرار گرفت که نماینده ایران توانست با ارائه مبارزه ای حساب شده در ۲ راند متوالی به پیروزی دست یابد تا بعنوان سومین سانداکار ایران خود را در مرحله نیمه نهایی ببیند.

ریکی در نیمه نهایی به مصاف ووشوکاری از کشور میزبان خواهد رفت. پیش از این حمیدرضا سهندی و امیر کریمی با شکست حریفان به مرحله نیمه نهایی رسیده بودند.

در بخش تالو پسران سامان احمدی صبح امروز در فرم چانگ چوان به میدان رفت که با امتیاز ۹،۱۳ به کار خود در این فرم پایان داد و هشتم شد، در این فرم تالوکار چینی قهرمان شد و مالزی و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین ناهید پورشبانان در فرم نن دائو دختران با امتیاز ۸،۵۲ ششم شد. در این فرم نمایندگان چین، روسیه و آمریکا به ترتیب اول تا سوم شدند.

فردا شنبه در ادامه این رقابت ها، نمایندگان ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند. 

کد خبر 4364706

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی ووشو ووشو یونیورسیاد دانشجویان جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی فرنگی والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قهرمانی آسیا وینفرد شفر مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی