Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@00:48:00 GMT

چرا زن صیغه ای گمشده بود؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۸۸۱۲

خرداد: مرد شیشه‌ای که15 سال پیش در جنایتی هولناک همسر صیغه‌ای‌اش را به قتل رسانده وجسدش را در بام کرج به آتش کشیده بود، صبح دیروز محاکمه شد.
در سال 82 زن جوانی با مراجعه به اداره آگاهی از ناپدید شدن خواهر38 ساله‌اش خبر داد و کارآگاهان برای یافتن این زن گمشده به‌نام مهناز به جست و جو پرداختند اما موفق به یافتن او نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینکه پیدا شدن خودروی این زن گمشده پس از 12 سال راز قتل او را فاش کرد. مردی که این خودرو را در شهرستان به دیگری فروخته بود دستگیر شد و در بازجویی گفت: من و مهناز یک سالی بود که باهم ازدواج موقت کرده بودیم. روز حادثه من و مهناز داشتیم مواد مخدر مصرف می‌کردیم که باهم مشاجره کردیم صدای مهناز بالارفت. من از او خواستم که داد نزند و صدایش را پایین بیاورد نمی‌خواستم همسایه‌ها صدایش را بشنوند. اما او گوشش بدهکار نبود تا اینکه دستم را روی دهانش گذاشتم و چند لحظه بعد متوجه شدم مرده است. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کنم برای همین جسد مهناز را داخل خودروی خودش گذاشتم یک دبه بنزین که گوشه حیاط خانه‌مان بود برداشتم وجسد را به بالای تپه‌ای در کرج بردم و به آتش کشیدم. بعد هم ماشینش را به فرد ناشناسی زیر قیمت فروختم.....در پایان محاکمه قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند. برچسب ها: صیغه ، قتل ، جنایت ، حوادث

منبع: خرداد

کلیدواژه: صیغه قتل جنایت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،پلیس، پسربچه ۳ ساله را که ناپدید شده بود به آغوش مادرش بازگرداند.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسربچه‌ ۳ ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرد، به صورت ناگهانی ناپدید شد. از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه موردنظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه ۳ ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899797

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس